تاکنون چقدر وام ودیعه مسکن پرداخت شده است؟

یک مقام وزارت راه و شهرسازی گفت: یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۳۷۹ نفر حائز شرایط برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی شدند که تا کنون ۵۳۳ هزار و ۷۵۷ متقاضی، تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

به گزارش سرویس بانک و بیمه جهان صنعت نیوز، سید احمد خادمیان ـ مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن – اظهار کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۳۰۱ نفر در سامانه saman.mrud.ir برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن نام نویسی کردند که از این تعداد، معادل یک میلیون و ۷۷۷ هزار و ۵۹۸ متقاضی حائز شرایط شناخته شده و یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۳۷۹ نفر نیز به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن ادامه داد: بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون تسهیلات ۵۳۳ هزار و ۷۵۷ متقاضی را پرداخت کرده‌اند.

خادمیان با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود تا پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن با توجه به نیاز مردم تسریع یابد، توضیح داد: بانک‌هایی که بیشترین همکاری را برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن داشتند شامل بانک ملی با رقمی معادل ۱۲ همت، ملت ۸ همت، صادرات و تجارت هرکدام ۵ همت، سپه ۴ همت و رفاه کارگران ۳ همت است.

به گفته وی، بانک‌های خصوصی نیز در زمینه پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری داشتند که تقریباً هرکدام از آنها رقمی معادل یک یا کمتر از یک همت تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت کردند.

هم اکنون تسهیلات ودیعه مسکن در تهران برای هر متقاضیان معادل ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها معادل ۱۵۰ میلیون تومان، شهرهای کوچک معادل ۱۰۰ میلیون تومان و در روستاها نیز معادل ۴۰ میلیون تومان است.

منبع: ایسنا

بانک و بیمهمسکن

شناسه : 445328
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *