توجه پدال موتور قبل از هشدار پلیس

پس از انتشار یادداشتی از سوی رسانه‌ها درخصوص هشدار پلیس به صاحبان کسب و کارهای مرتبط با موتورسیکلت، روابط عمومی مجموعه پدال موتور گزارشی را در اختیار رسانه‌ها قرار دارد.

به گزارش جهان صنعت نیوز، و به نقل از روابط عمومی مجموعه پدال موتور: “مجموعه پدال موتور که در حوزه توزیع موتورسیکلت فعالیت دارد، با توجه به بیانات سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا درباره هشدار پلیس به صاحبان کسب و کارهای مرتبط با موتورسیکلت، با تایید عناوین یاد شده توسط این مقام محترم، اعلام می‌‎دارد این مجموعه مدتی است مسائل عنوان شده توسط سردار حسینی را بسیار مهم دانسته و در راستای بهبود شرایط موجود وارد عمل شده است.
 
مجموعه پدال موتور با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و رصد هر آنچه به صنعت موتورسیکلت ارتباط مستقیم و غیرمستقیم دارد، دریافته است که در حوزه تبلیغات و تولید محتوا مواردی دیده می‌شود که با فرهنگ، قوانین و مقررات ما مغایر بوده که سردار حسینی به تعدادی از آن‌ها اشاره کرده است.
 
پس از بررسی‌های انجام شده و برنامه‌ریزی‌های دقیق، مجموعه پدال موتور از چند ماه پیش تصمیم گرفت مسائل فرهنگی- اجتماعی را به دغدغه‌های خود اضافه کند و در این راستا، با تغییرات اساسی ساختار تارنمای خود در بخش تولید محتوا و معرفی « سبک زندگی موتوری »، قصد دارد به معضلات حال حاضر جامعه موتورسیکلت و موتورسواران بپردازد.
 
نسخه جدید سایت پدال موتور به زودی رونمایی خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود با یاری خداوند، با انتشار محتوای تولید شده بتوانیم شاهد ارتقاء فرهنگ موتورسواری در کشور باشیم که نتیجه آن آرامش و امنیت اجتماعی بیشتر و کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی خواهیم بود.”

خودرو

شناسه : 445392
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *