عرضه بلیت‌های پرواز اربعین از امروز تقویت شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عرضه بلیت پرواز‌های اربعین از امروز تقویت شده و به مرور توزیع بلیت‌های نجف افزایش خواهد یافت. رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عرضه بلیت پرواز‌های اربعین از امروز تقویت شده و به مرور توزیع بلیت‌های نجف افزایش خواهد یافت.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: در حال حاضر عرضه بلیت پروازهای اربعین از امروز تقویت شده. ما شاهد ورود بیشتر شرکت های هواپیمایی به بحث فروش بلیت نجف و بغداد خواهیم بود. وی گفت: به هیچ عنوان شرکت های هواپیمایی حق فروش خارج از نرخ مصوب را در بازه های زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه ندارند‌.

وی افزود: شرکت های هواپیمایی خارجی در این مدت اقدام به فروش بلیت با نرخ های ۱۳ تا ۱۴ میلیون تومان کرده بودند. با توجه به آنکه آزادسازی نرخ بلیت انجام شده و دیگر سازمان هواپیمایی حق ورود ندارد بنابراین در پروازهای خارجی هم با توجه به آزادسازی و قانون گذاری بنابراین حق کنترل و نظارت بر ایرلاین ها در این حوزه وجود ندارد.

او اظهار کرد: ۱۸ شرکت هواپیمایی داخلی و ۲ شرکت هواپیمایی خارجی برای بازه زمانی اربعین اقدام به عرضه بلیت های خود کرده اند و شرکت های هواپیمایی طبق مصوبه ستاد اربعین اقدام به عرضه بلیت با نرخ مصوب ۵ میلیون تومانی برای هر مسیر و ۶ میلیون تومانی برای مسیرهای شرق کشور از جمله مشهد، گلستان، یزد و سیستان و بلوچستان کرده اند.

وی تاکید کرد: از ۱۳ مرداد روند فروش بلیت آغاز شده و از امروز هم روند فروش بلیت و عرضه صندلی توسط شرکت های هواپیمایی تقویت خواهد شد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 445504
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *