تغییر ساعت کاری در این استان ها

موج بی‌سابقه گرما دوباره ساعت کاری برخی از استان‌ها را فردا تغییر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، با توجه به ادامه افزایش دمای هوا و هشدارهای هواشناسی، ساعت کاری ادارات فردا ۲۳ مرداد تغییر کرده است. این گزارش درصورت اعلام تغییر کاری استان‌های دیگر به روز خواهد شد.

تغییر ساعت کاری ادارات هرمزگان

محسن خاکی نهاد گفت: باتوجه به تداوم گرمای هوا و ضرورت صرفه‌جویی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق در استان، ساعت کاری ادارات همچنان با کاهش ادامه دارد.
خاکی نهاد افزود: ساعت کاری ۶ تا ۱۳ برای همه ادارات، بانک‌ها و شهرداری‌ها تا اطلاع ثانوی برقرار است و همچنان واحدهای امدادی، اورژانسی و درمانی خدمات رسان در استان هرمزگان از این قاعده مستثنی هستند.

تغییر ساعات کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد از شنبه ۲۰ مرداد تا پایان هفته ۲۵ مردادماه به دلیل افزایش دما از ۶ صبح تا ۱۲ ظهرخواهد بود.

مرادعلی پیوند با اشاره به اینکه این تصمیم نظر به پیش بینی افزایش دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق در ایام پیش رو اتخاذ شد، عنوان کرد: این تغییر ساعات در راستای حمایت از بخش صنعت و کشاورزی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه این تصمیم شامل حال دستگاه‌های خدمات‌رسان، درمانی، نظامی و مراکزی دارای نوبت کاری و کشیک نمی‌شود، افزود: این تصمیم تنها برای تا پایان هفته جاری بوده است و در صورت نیاز برای ادامه این تصمیم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تغییر ساعت کار بانک‌ فردا استان مرکزی

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی و با توجه به روند افزایشی مصرف برق در کشور؛ ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثناء دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) در روزهای شنبه الی پنجشنبه (۲۰ الی ۲۵ مرداد) ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط هستند.

پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط می‌باشد.

تغییر کار ساعت ادارات تهران و سایر استان ها

در تابستان امسال در زمان اوج بار هزار و ۵۸۴ مگاوات مصرف برق را تجربه کردیم و این در حالی است که در روزهای عادی سال مجموع اوج بار مصرفی ۴۰۰ مگاوات است.

موسوی، مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان در مورد مشترکین ادارات که بر اساس مصوبه هیئت دولت ساعت کاری آنها ۶ صبح تا ۱۳ است نیز گفت: بنابراین ادارات در ساعت اداری باید ۳۰ درصد و خارج از ساعت اداری ۶۰ درصد کاهش بار داشته باشند و در غیر اینصورت برق ادارات قطع خواهد شد و تنها با اخذ تعهد وصل می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 445597
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *