شکست عجیب بارسلونا مقابل موناکو

بارسلونا و موناکو در جام دوستانه خوان گامپر به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی موناکو موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و قهرمان این بازی دوستانه و این جام دوستانه شود.

به گزارش سرویس ورزشی جهان صنعت نیوز،  جام خوان گامپر یک بازی دوستانه است که هر ساله توسط باشگاه بارسلونا در تابستان برگزار می شود و پس از آن آبی و اناری ها برای شروع فصل جدید به طور رسمی آماده می شوند. بارسلونا امسال در جام خوان گامپر به مصاف موناکو رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

این باخت اولین باخت هانس دیتر فلیک به عنوان سرمربی بارسلونا است. البته این بازی یک بازی دوستانه بود و باید دید که عملکرد هانسی فلیک در بازی های رسمی به چه شکل خواهد بود.

در این بازی، لامین کامارا در دقیقه پنجاه بازی گل اول را برای موناکو به ثمر رساند. بریل امبولو در دقیقه ۵۷ روی پاس تاکومی مینامینو گل دوم را برای موناکو به ثمر رساند و گل سوم هم برای موناکو توسط کریستین ماویسا در دقیقه ۸۶ بازی به ثمر رسید.

در هر صورت حالا بارسلونا پس از مساوی مقابل منچسترسیتی، پیروزی مقابل رئال مادرید و تساوی مقابل میلان در بازی های دوستانه مقابل موناکو شکست خورد.

فوتبالی

ورزشی

شناسه : 445665
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *