اعلام شرایط استرداد بلیت پروازهای اربعین+زمان رسیدگی

همزمان با افزایش میزان خرید بلیت هواپیما‌ها نحوه استرداد بلیت پرواز‌های اربعین اعلام شده و مسافران در صورت لغو پرواز می‌تواند مبلغ خود را دریافت کنند.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز،  از امروز عرضه بلیت پروازهای اربعین افزایش می یابد و طبق اعلام محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از امروز میزان عرضه بلیت پروازهای اربعین افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به ورود  تمامی شرکت های هواپیمایی به عرضه فروش بلیت سعی شده بخشی از کمبود بلیت در بازار برطرف شود.

او بیان کرد: نحوه نظارت و فروش بلیت پروازهای اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری افزایش یافته است و سعی کرده ایم از تمامی ظرفیت‌ها در این بخش استفاده کنیم.

همچنین روز گذشته  جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که حدود ۵۰۰ هزار صندلی پرواز عرضه می شود که تمامی آن‌ها به صورت یکپارچه  طی امروز و فردا عرضه خواهد شد.

او یادآور شد: ۶۰ درصد بلیت باقی مانده  در پروازهای اربعین به صورت یکپارچه عرضه خواهد شد تا بخشی از مشکلات و ناهماهنگی ها برای زائران جهت خرید بلیت برطرف شود. به طور قطع در طی این دو روز شاهد عرضه بیشتر  بلیت پروازها به مقاصد نجف و بغداد خواهیم بود.

همچنین  شرکت هواپیمایی قشم هم امروز اعلام کرد مسافران برای استفاده صحیح سایت فروش  بلیت بهتر است از مرورگر گوگل کروم استفاده کنند و   بازه پروازهای اربعین حسینی قشم ایر از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور است.

نظر به توزیع عادلانه بلیت های اربعین، ایجاد ظرفیت فروش اینترنتی در ساعت های مختلف به تناسب و پلکانی ارائه می شود.

شرایط و نحوه استرداد بلیت پروازهای اربعین

 همچنین در خصوص شرایط استرداد بلیت های اربعین هم گفت: تمامی بلیت ها تا  ۲۴ ساعت مانده به پرواز شامل ۲۵ درصد جریمه، از ۲۴ ساعت و بعد آن(تا ۱۰ ماه)، شامل ۵۰ درصد جریمه از قیمت پایه است اگر بعد از تاریخ پرواز خود، درخواست استرداد وجه را ثبت کنند، بعد از تاریخ ۱۰ شهریور قابل رسیدگی است؛ در نتیجه توصیه می شود قبل از تاریخ پرواز خود، حتما درخواست استرداد وجه را در سایت  ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران

مسکن

شناسه : 445699
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *