تیک تاک رقیب واتساپ

تیک‌تاک اعلام کرد کاربران اکنون می‌توانند در این سرویس اشتراک گذاری ویدئو، گروه چت با حداکثر ۳۲ نفر برای صحبت و اشتراک گذاری محتوا، ایجاد کنند.

به گزارش سرویس دانش و فن آوری جهان صنعت نیوز، تاکنون، افراد در بیشتر مواقع، ویدئوهای تیک‌تاک را در گروه‌های چت اپلیکیشن‌های پیام‌رسان‌ها به اشتراک می‌گذاشتند. و تیک‌تاک اکنون به کاربران امکان می‌دهد. این کار را در خود پلتفرم این شرکت انجام دهند. کاربران اکنون می‌توانند. در تیک‌تاک، ویدئوها را تماشا کنند، درباره آنها اظهارنظر کرده و واکنش نشان دهند.

جدیدترین امکانات عرضه شده، نشان می‌دهد تیک‌تاک علاقمند است پلتفرم خود را اجتماعی‌تر کرده. و به مکانی برای صحبت با دوستان تبدیل کند و نمی‌خواهد صرفا یک پلتفرم سرگرمی باشد. که کاربران آن، تنها با غریبه‌ها تعامل می‌کنند.

گروه چت مانند پیام‌های خصوصی برای کاربران بالای ۱۵ سال قابل دسترس است. تیک‌تاک اعلام کرد تدابیر ایمنی را برای حفاظت از نوجوانان ۱۶ تا ۱۷ سال، بکار بسته است.

به یک گروه چت اضافه شوند

همه از جمله کاربران نوجوان توسط یک دنبال کننده دو طرفه می‌توانند. به یک گروه چت اضافه شوند. اگر نوجوانی به یک گروه چت، دعوت شود نمی‌تواند به آن ملحق شود. مگر این که یک دوست دو طرفه در آنجا داشته باشد. بعلاوه، وقتی نوجوانی یک گروه چت ایجاد می‌کند. تیک‌تاک آنها را ملزم می‌کند اعضای جدید را بازبینی و تائید کنند.

کاربران برای ایجاد یک گروه چت در تیک‌تاک می‌توانند با زدن بر روی دکمه «چت» در بالای بخش «اینباکس» و سپس انتخاب «گزینه‌های بیشتر» اقدام کنند. سپس، دوستانی که می‌خواهند در گروه باشند را انتخاب کرده و بر روی گزینه «آغاز گروه چت»، کلیک کنند. کاربران برای پیوستن به یک گروه از طریق دعوت، می‌توانند بر روی دعوت زده و سپس «پیوستن به گروه» را کلیک کنند.

بر اساس گزارش وب سایت فناوری تِک کرانچ، تیک‌تاک همچنین استیکرهای سفارشی را برای پیام‌های مستقیم عرضه می‌کند. این شرکت، ویژگی مذکور را گزینه سرگرم کننده‌ای می‌داند که کاربران را تشویق می‌کند استیکرهای سفارشی خود را برای استفاده همگانی ایجاد و بارگزاری کنند.

منبع: اقتصادنیوز

دانش و فناوری

شناسه : 445762
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *