اولویت در ثبت نام ایران خودرو چگونه است؟

در ثبت‌نام ایران‌خودرو، اولویت‌بندی متقاضیان بر اساس ظرفیت تولید تا پایان سال 1403 انجام می‌شود و برخی از متقاضیان از فرایند حذف خواهند شد.

جهان صنعت نیوز ؛ ایران‌خودرو اعلام کرده است که در ثبت‌نام جدید، اولویت‌بندی متقاضیان بر اساس ظرفیت تولید شرکت تا پایان سال ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد. متقاضیانی که اولویت آن‌ها بالاتر از ظرفیت تولید باشد، از فرایند حذف خواهند شد. همچنین، ثبت درخواست در سامانه، حقی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و در این دور از فروش، مجدداً قرعه‌کشی اعمال خواهد شد.

ثبت‌نام ایران خودرو و اولویت‌بندی متقاضیان بر اساس ظرفیت تولید

سرویس خودرو: در اسفند ۱۴۰۱، تمامی متقاضیانی که در فرآیند ثبت‌نام ایران‌خودرو شرکت کردند، در لیست انتظار تحویل خودرو قرار گرفتند. اما در ثبت‌نام جدید که روز چهارشنبه برگزار می‌شود، اولویت‌بندی متقاضیان با توجه به بخشی از ظرفیت تولید شرکت ایران‌خودرو تا پایان سال ۱۴۰۳ تعیین خواهد شد. به این معنا که متقاضیانی که اولویت آن‌ها بالاتر از ظرفیت تولید باشد، از فرآیند خرید خارج شده و دیگر اولویتی برای دریافت خودرو نخواهند داشت.

بازگشت قرعه‌کشی در فرآیند فروش

در این دور از فروش، شاهد بازگشت مجدد قرعه‌کشی هستیم. به این ترتیب، اولویت‌بندی متقاضیان از طریق قرعه‌کشی انجام می‌شود. در صورتی که اولویت فردی بالاتر از ظرفیت تولید باشد، آن فرد از ادامه فرآیند فروش حذف خواهد شد. ایران‌خودرو همچنین تأکید کرده که ثبت درخواست در سامانه به هیچ عنوان حقی برای متقاضیان جهت ثبت‌نام و دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 445840
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *