قیمت پژو پارس پرواز کرد / شاهین اتوماتیک در سراشیبی سقوط

بازار خودرو با نوساناتی در قیمت‌ها مواجه شده، به‌طوری‌که قیمت محصولات ایران خودرو بیشتر افزایش و محصولات سایپا کاهش داشته‌اند.

جهان صنعت نیوز – در بازار خودرو امروز، قیمت‌ها دستخوش تغییرات مختلفی شده‌اند. محصولات ایران خودرو عمدتاً با افزایش قیمت روبه‌رو بوده‌اند، در حالی که قیمت محصولات سایپا کاهشی گزارش شده است. به‌عنوان مثال، خودروی اطلس سایپا با یک میلیون تومان کاهش به ۵۱۴ میلیون تومان و پژو پارس ایران خودرو با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۸۶۵ میلیون تومان رسیده‌اند.

کاهش قیمت محصولات سایپا

قیمت اطلس که جدیدترین محصول سایپا و نسخه‌ای فیس‌لیفت از کوییک است، با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت ۵۱۴ میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین، شاهین G اتوماتیک که از دیگر محصولات جدید سایپا محسوب می‌شود و رکورددار افت قیمت در میان خودروهای داخلی است، با کاهش ۵ میلیون تومانی، اکنون با قیمت ۷۹۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

افزایش قیمت محصولات ایران خودرو

از سوی دیگر، پژو پارس که از محبوب‌ترین سدان‌های ایران خودرو به شمار می‌رود و اخیراً تولید آن متوقف شده است، با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۶۵ میلیون تومان رسیده و رکورددار افزایش قیمت در میان محصولات داخلی شده است. دنا پلاس ۶ سرعته نیز یکی دیگر از محصولات این شرکت است که امروز با افزایش ۶ میلیون تومانی به قیمت ۷۸۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی

در بخش خودروهای مونتاژی و وارداتی، ام وی ام X22 Pro دستی با رشد ۱۷ میلیون تومانی به کانال ۹۴۲ میلیون تومان ورود کرده است. همچنین، کی ام سی X5 که نسخه فیس‌لیفت جک S5 کرمان موتور است، ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و به قیمت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. چانگان CS35 پلاس، کراس‌اوور وارداتی سایپا، نیز با افزایش چشمگیر ۹۵ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسیده و رکورددار افزایش قیمت در بازار امروز است.

در نهایت، هونگچی EQM5، سدان برقی وارداتی گروه بهمن، پس از چند روز افت قیمت، با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان رسید.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 445874
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *