کارنامه سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ منتشر شد

کارنامه سوابق تحصیلی داوطلبان در سامانه آزمون سراسری قابل مشاهده است و در این مرحله امکان ثبت درخواست بررسی مجدد وجود ندارد.

جهان صنعت نیوز : بر اساس اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش، کارنامه سوابق تحصیلی داوطلبان برای رشته‌های با آزمون سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر شده است. این کارنامه شامل نمرات کل و نمرات خام دروس نهایی است که مبنای پذیرش در آموزش عالی قرار می‌گیرد. در این مرحله، امکان ثبت درخواست بررسی مجدد برای داوطلبان وجود ندارد.

مشاهده کارنامه سوابق تحصیلی داوطلبان در سامانه جامع آزمون سراسری

سرویس اجتماعی :  مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که کارنامه سوابق‌تحصیلی داوطلبان برای رشته‌های با آزمون سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.ir قابل مشاهده است. این کارنامه‌ها که شامل نمرات کل و نمرات خام دروس نهایی می‌باشند، مبنای پذیرش در آموزش عالی قرار می‌گیرند.

جزئیات کارنامه سوابق تحصیلی

کارنامه سوابق‌تحصیلی داوطلبان شامل پنج نمره کل به تفکیک گروه‌های آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم‌تجربی و علوم‌انسانی) و گروه‌های آزمایشی غیر اصلی (زبان‌های خارجی و هنر) است. از میان این نمرات، فقط نمره کل مربوط به گروه یا گروه‌های آزمایشی انتخابی داوطلبان در رتبه‌بندی نهایی مؤثر خواهد بود. همچنین، کارنامه شامل تمامی نمرات خام آزمون‌های نهایی داوطلبان است که نمرات دروس مؤثر هر گروه آزمایشی برای محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی استفاده می‌شود.

بررسی درخواست‌ها و عدم امکان ثبت درخواست مجدد

داوطلبانی که پیش‌تر درخواست بررسی اقلام مختلف سوابق تحصیلی خود را ثبت کرده بودند، نتایج بررسی‌ها در کارنامه اعلامی آنان اعمال شده است. بر این اساس، در این مرحله از اعلام نتایج امکان ثبت هیچ‌گونه درخواست بررسی مجددی وجود ندارد. سایر داوطلبانی که تاکنون سوابق تحصیلی خود را تعیین وضعیت نکرده‌اند، می‌توانند پیش از مشاهده کارنامه، سوابق تحصیلی خود را بررسی و تأیید کنند. با توجه به اتمام مهلت زمانی برای مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی، در این مرحله امکان ثبت درخواست مجدد وجود ندارد.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 445896
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *