ترافیک در جاده چالوس و آزادراه شمال قفل شد+جزئیات

مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال حدفاصل تونل ۱۸ تا «شهرستانک» و محدوده تونل البرز و جاده چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل «زنگوله» تا «سیاه بیشه» خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، امیر معصومی با اعلام ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی تهران به استان‌های شمالی و برعکس، از مسدود بودن جاده هراز از ساعت ۶ تا ۱۴ در روزهای چهارشنبه تا ۲۰ شهریورماه خبر داد و گفت: در آزادراه تهران- شمال حدفاصل تونل ۱۸ تا «شهرستانک» و محدوده تونل البرز و جاده چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل «زنگوله» تا «سیاه بیشه» ترافیک سنگین است.

وی افزود: محور هراز (محدوده «قلابن») واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، هر هفته به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات راهداری، از کیلومتر ۶۴.۲ تا ۶۵ فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین سوادکوه (فیروزکوه) و کندوان امکان‌پذیر است.

به گفته معصومی، محور خرم آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد- کوهدشت و آزادراه خرم آباد- پل زال انجام می‌شود.

مسکن

شناسه : 445924
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *