شرط گواهینامه برای ثبت‌نام ایران خودرو حذف شد

شرط داشتن گواهینامه برای ثبت‌نام خودروها حذف شد و ایران‌خودرو نیز به این تغییرات ابلاغ شده است.

جهان صنعت نیوز – دیوان عدالت اداری اعلام کرد که شرط داشتن گواهینامه برای ثبت‌نام خودرو خارج از صلاحیت شورای رقابت است و دیگر نیازی به آن نیست. در ابتدا، ایران‌خودرو این تغییر را در اطلاعیه‌های خود لحاظ نکرده بود، اما پس از پیگیری‌ها و تاکید مجدد دیوان عدالت، این شرکت نیز این تغییرات را پذیرفته و ابلاغیه آن را دریافت کرده است.

حذف شرط گواهینامه برای ثبت‌نام خودروها: دیوان عدالت اداری تصمیم گرفت

سرویس خودرو : هفته گذشته، دیوان عدالت اداری اعلام کرد که شرط داشتن گواهینامه برای ثبت‌نام خودروها از نظر این نهاد غیرضروری است و خارج از صلاحیت شورای رقابت محسوب می‌شود. به این ترتیب، متقاضیان خرید خودرو دیگر نیازی به ارائه گواهینامه رانندگی برای ثبت‌نام نخواهند داشت.

واکنش اولیه ایران‌خودرو به حذف شرط گواهینامه

در اطلاعیه اولیه گروه صنعتی ایران‌خودرو که برای فروش هشت محصول خود منتشر شد، همچنان شرط داشتن گواهینامه برای ثبت‌نام وجود داشت. این موضوع موجب ابهاماتی شد که به دنبال پیگیری‌ها و توضیحات بیشتر، ایران‌خودرو اعلام کرد که این تغییرات هنوز به آنها ابلاغ نشده است.

تایید نهایی ابلاغیه به ایران‌خودرو

با ادامه پیگیری‌ها و تاکید مجدد دیوان عدالت اداری بر حذف شرط گواهینامه برای ثبت‌نام خودرو، این موضوع تا صبح امروز همچنان در وضعیت نامشخصی قرار داشت. اما لحظاتی پیش، ابلاغیه مربوط به حذف این شرط به گروه صنعتی ایران‌خودرو تایید و به این شرکت ارسال شد.

 

 

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 445953
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *