وام ودیعه مسکن دانشجویان افزایش یافت

رئیس صندوق رفاه دانشجویان کشور از افزایش وام ودیعه مسکن در دولت سیزدهم تا ۲۰۰ میلیون تومان هم خبر داد.

به گزارش سرویس بانک و بیمه جهان صنعت نیوز، عصر امروز مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان به همراه معاونین این صندوق. در هفتاد و چهارمین نشست معاونین دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور. که در دانشگاه یاسوج از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در حال برگزاری می باشد، گزارش عملکرد سه ساله صندوق رفاه دانشجویان را ارائه کرد.

گنجی در این نشست که به منظور برنامه ریزی و ارائه راهکارهایی مناسب برای بازگشایی شایسته تر دانشگاه ها در سال تحصیلی پیش رو در حال برگزاری می باشد. گزارشی کامل از عملکرد مطلوب صندوق رفاه دانشجویان طی سه سال گذشته ارائه داد. و در ادامه معاونین دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی. نیز به هم اندیشی و ارائه نظرات و راهکار هایی در خصوص این عملکرد پرداختند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان به اقدامات حائز اهمیت این صندوق در خصوص مساعدت برای برطرف شدن مشکلات خوابگاه ها و آشپزخانه های دانشجویی با تخصیص مبلغ ۳۱۳ میلیارد تومان اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۲۵ هزار ظرفیت جدید خوابگاه های ملکی و حدود ۳۱ هزار ظرفیت جدید (ملکی، استیجاری، وقفی، خیرساز و اجاره به شرط تملیک) به مجموعه خوابگاه های دانشجویی کشور اضافه شده است.

صندوق به افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل، اهتمام مضاعف داشته به گونه ای که این وام در شهرهای کوچک از ۱۵ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان و در شهرهای بزرگ از ۲۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون تومان و در تهران نیز از ۲۵ میلیون به ۲۰۰ میلیون افزایش یافته است.لازم به ذکر است معاون اداری مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان و معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان نیز در این نشست با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید در خصوص عملکرد خود گزارشاتی با محتوای رفاهیات دانشجویان ارائه کردند.

منبع: فارس

بانک و بیمه

شناسه : 446087
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *