ایران مسئول هک کردن کارزار انتخاباتی ترامپ است؟

رئیس‌جمهور پیشین و نامزد انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا در جمع خبرنگاران مدعی شد که ایران مسئول هک کردن کارزار انتخاباتی وی است.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، ترامپ در پاسخ به سوالی در رابطه با هک شدن کارزار انتخاباتی خود ادعا کرد. این مسئله تحت بررسی است. و به طور حرفه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرد. به نظر می‌آید که این کار ایران است. ایران این کار را انجام می‌دهد چراکه دوست من نیست. و سیگنال‌های بدی از این کشور به من رسیده است.

وی در ادامه مدعی شد: دلیل اینکه ایران این کار را انجام می‌دهد. این است که من در برابر ایران قوی ایستادگی کردم. من در حال حفاظت از مردم خاورمیانه بودم. به همین خاطر به ظاهر این مسئله کار ایران بوده است.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا اف بی ای به او گفته این مسئله کار ایران بوده است یا نه. عنوان کرد: من نمیخواهم به طور دقیق این را اعلام کنم اما کار ایران بوده است.

ستاد انتخاباتی ترامپ چندی پیش از هک شدن برخی از ارتباطات داخلی خود خبر داده. و خود ترامپ بدون ارائه سند و مدرکی آن را به عواملی از ایران نسبت داد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: ایران متوقف نخواهد شد. زیرا دولت ما ضعیف و ناکارآمد است، اما این مدت طولانی نخواهد بود.

در واکنش به این اتهامات و ادعاها، نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک در ایمیلی اعلام کرد. دولت ایران قصد یا انگیزه‌ای برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ندارد.

نماینده ایران همچنین در واکنش به اتهام‌زنی‌های کارزار ترامپ افزود: «ما هیچ اعتباری برای چنین گزارش‌هایی قائل نیستیم.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت آمریکا گفت: اقتصاد حال حاضر با تیم کنونی بسیار بد شده است. جرایم نیز به شدت افزایش یافته است. تنها به جرایم مهاجران نگاه کنید که حال افسار گسیخته شده است.

وی ادامه داد: میلیون‌ها نفر نیز به طور غیرقانونی وارد کشورمان شده است. شاید این عدد در حدود بیست میلیون یا بیشتر باشد. نباید چنین اجازه‌ای به آن‌ها داده می‌شد چراکه مشکلات بی‌شماری را رقم زده‌اند. این مسئله تنها بدتر خواهد شد و این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.

منبع: ایسنا

سیاسی

شناسه : 446109
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *