ثبت نام شاهین پلاس سایپا از شنبه + شرایط

متقاضیانی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو برای خودروی شاهین اتوماتیک ثبت‌نام کرده‌اند، از ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ می‌توانند برای واریز وجه و ثبت‌نام خودروی جدید شاهین پلاس اتوماتیک اقدام کنند.

جهان صنعت نیوز – براساس اعلام سایپا، متقاضیانی که سال گذشته در طرح عادی سامانه یکپارچه خودرو برای خرید خودروی شاهین اتوماتیک ثبت‌نام کرده بودند و پیامک تأییدیه دریافت کرده‌اند، می‌توانند از تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ برای واریز وجه و ثبت‌نام نهایی خودروی شاهین پلاس اتوماتیک اقدام کنند.

اطلاعیه مهم برای ثبت‌نام خودروی شاهین پلاس اتوماتیک

سرویس خودرو :  سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرده است که متقاضیان که در سال گذشته در طرح عادی این سامانه برای خرید خودروی شاهین با گیربکس اتوماتیک (CVT) ثبت‌نام کرده بودند و شرایط لازم را دارا هستند، به‌زودی می‌توانند مراحل نهایی خرید خود را تکمیل کنند.

تاریخ ارسال پیامک و آغاز ثبت‌نام

مطابق این اطلاعیه، پیامک تأیید برای متقاضیان واجد شرایط در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ارسال شده است. این افراد از تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ امکان واریز وجه و ثبت‌نام نهایی خودروی شاهین پلاس اتوماتیک را خواهند داشت.

شرایط ثبت ‌نام شاهین پلاس اتوماتیک

متقاضیان باید توجه داشته باشند که شرایط دقیق ثبت‌نام و واریز وجه برای این خودرو، در تاریخ مذکور اعلام خواهد شد. این اطلاعیه برای اطمینان خاطر نمایندگی‌ها و خریداران از روند صحیح و منظم فرآیند ثبت‌نام منتشر شده است.

خودرو

شناسه : 446133
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *