اطلاعیه جدید ثبت نام ایران خودرو : مهلت وکالتی کردن حساب و ثبت درخواست

بر اساس اطلاعیه جدید زمان ثبت نام ایران خودرو در طرح‌های عادی، جوانی جمعیت و خودروی فرسوده تأثیری بر اولویت متقاضیان نداشته و تمامی متقاضیان فرصت یکسانی دارند.

جهان صنعت نیوز ؛ شرکت ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت درخواست در طرح‌های عادی، جوانی جمعیت و خودروی فرسوده تا ۲ شهریور ۱۴۰۳ امکان‌پذیر است و زمان ثبت درخواست تأثیری بر اولویت‌بندی متقاضیان ندارد. همچنین، با توجه به حذف شرط دارا بودن گواهی‌نامه، مهلت وکالتی کردن و مسدودی حساب بانکی تا پایان ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۹ مرداد تمدید شده است.

اطلاعیه جدید ثبت نام ایران خودرو

سرویس خودرو : شرکت ایران خودرو در جدیدترین اطلاعیه خود پیرامون ثبت نام ایران خودرو در طرح‌های عادی، جوانی جمعیت و خودروی فرسوده، به متقاضیان این طرح‌ها اطمینان داد که زمان ثبت درخواست هیچ تأثیری در اولویت‌بندی نخواهد داشت.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه اقدام کنند. مهم نیست که در چه زمانی ثبت‌نام انجام می‌شود، زیرا فرآیند اولویت‌بندی ۴۸ ساعت پس از اتمام مهلت ثبت‌نام آغاز خواهد شد و همه متقاضیان از فرصت یکسانی برخوردار خواهند بود.

تمدید مهلت وکالتی کردن و مسدود کردن حساب بانکی

در این اطلاعیه همچنین به حذف شرط دارا بودن گواهی‌نامه برای متقاضیان اشاره شده است. با توجه به این تغییر، شرکت ایران خودرو مهلت وکالتی کردن و مسدود کردن حساب بانکی در بانک‌های عامل را تا پایان ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۹ مرداد تمدید کرده است. این تصمیم به منظور تسهیل در فرآیند ثبت‌نام ایران خودرو و فراهم کردن فرصت بیشتر برای متقاضیان اتخاذ شده است.

خودرو

شناسه : 446156
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *