چرا تاوان ضعف مدیریت در سایپا را خریداران خودرو چانگان CS35 بدهند؟!

شرکت سایپا با وجود دریافت مبلغ قابل توجهی از خریداران خودروهای چانگان CS35 و وعده تحویل سه ماهه، تاکنون خودروها را تحویل نداده و به سوالات مشتریان پاسخگو نیست.

جهان صنعت نیوز – شرکت سایپا در حالی که در پیش‌فروش اسفندماه خودروهای CBU چانگان CS35 مدل ۲۰۲۴ که در سامانه هشتصد میلیون تومان اعلام کرده بود، این خودرو را با دریافت وجه کامل یک میلیارد و دویست و هشتاد میلیون تومان و تحویل سه ماهه اقدام نمود؛ لیکن با گذشت بیش از شش ماه هنوز از تحویل خودروها خبری نیست و مدیران آن مجموعه هم پاسخگو نمی‌باشند. از مسئولین محترم وزارت صمت تقاضا دارم مدیران آن مجموعه را ملزم به پاسخگویی موارد ذیل بفرمایند:

  •  با توجه به این که خودرو امکان شماره گذاری نداشته و تمام وجه خودرو را در اسفندماه دریافت کرده بودند، مجددا فراخوان تکمیل وجه دادند و ما را مجبور به پرداخت مبلغ نود و هشت میلیون تومان اضافه کردند. آیا در اسفندماه اطلاع از افزایش ارزش افزوده و افزایش تعداد خودرو فرسوده را نداشته‌اند؟ و در وجه خودرو محاسبه نشده بوده؟ درخواست خریداران از سازمان حمایت این می‌باشد که نسبت به بررسی قیمت خودرو براساس استانداردهای آن مجموعه مساعدت نمایند.
  •  مدیران سایپا به مشتریان اعلام نمایند دلیل عدم تحویل چه می‌باشد؟ پول‌هایی که در نیمه دوم اسفند از مشتریان دریافت شده کجا هزینه شده است؟ و در صورتی که خودرو وارد شده دلیل عدم شماره گذاری چیست؟
  •  جالب‌تر از همه اینکه وقتی وارد سایت جهت پیگیری وضعیت خودرو می‌شویم با این پیام مواجه می‌شویم که خودرو تحویل گردید!!!!
  •  با توجه به عدم تحویل خودرو و این که شرکت سایپا مجوز فروش خودرو در سامانه خودروهای وارداتی را داشته، نهادهای نظارتی ورود و دلیل این تخلف آن هم از سوی این مجموعه را بررسی نمایند.
  • با توجه به ۶ ماه بلوکه شدن پول، قیمت این خودرو برای خریداران بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان تمام شده است، در حالی که در بازار آزاد قیمت پایین‌تری دارد.

 

خودرو

شناسه : 446264
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *