نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای رشته‌های دبیری و هنرآموز اعلام شد و پذیرفته‌شدگان باید برای طی مراحل بعدی استخدام اقدام کنند.

جهان صنعت نیوز – سازمان سنجش آموزش کشور نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد. داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده بودند، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org کارنامه نهایی خود را مشاهده کنند.

مراحل بعدی برای پذیرفته‌شدگان

سرویس اجتماعی : پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون باید برای طی مراحل بعدی استخدام، از جمله ارائه گواهی عدم سوءپیشینه، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی، اقدام کنند.

مهلت اعتراض به نتایج

همچنین، فرصتی برای داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده‌اند، فراهم شده است تا به نتایج اعتراض کنند. این افراد می‌توانند از روز یکشنبه ۲۸ مرداد تا جمعه ۲ شهریور با مراجعه به سامانه کارا اعتراض خود را ثبت کنند.

نکات مهم برای پذیرفته‌شدگان

عدم مراجعه در هر یک از مراحل ارزیابی تکمیلی به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌شود.

پذیرفته‌شدگان باید از روز شنبه ۲۷ مرداد برای تشکیل پرونده استخدامی به اداره کل آموزش و پرورش استان خود مراجعه کنند.

دوره مهارت‌آموزی از اوایل شهریور ماه آغاز می‌شود و پذیرفته‌شدگان باید در محل آموزش حضور یابند.

تمدید استخدام در پیمان‌نامه برای سال ۱۴۰۴ منوط به شرکت در دوره مهارت‌آموزی، قبولی در آزمون پایان دوره و اخذ گواهی صلاحیت معلمی است.

جزئیات بیشتر و مدارک موردنیاز

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل بعدی استخدام، مدارک موردنیاز و سایر جزئیات، پذیرفته‌شدگان می‌توانند به اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند یا با اداره کل آموزش و پرورش استان خود تماس بگیرند.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 446312
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *