زمان اعلام رتبه کنکور سراسری و انتخاب رشته مشخص شد

سازمان سنجش زمان انتشار کارنامه و انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ و اعلام نتایج نهایی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان را اعلام کرد.

جهان صنعت نیوز – سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای زمان انتشار کارنامه و انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری. سال ۱۴۰۳ و همچنین زمان اعلام نتایج نهایی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان را مشخص کرد. بر اساس این اطلاعیه، کارنامه اعلام رتبه علمی داوطلبان در هفته اول شهریور منتشر می‌شود. و انتخاب رشته در هفته دوم شهریور پس از پایان مراسم اربعین انجام خواهد شد. نتایج نهایی پذیرش دانشجو – معلم نیز اواخر مرداد اعلام می‌شود.

زمان انتشار کارنامه اعلام رتبه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳

سرویس اجتماعی : سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای، زمان انتشار کارنامه اعلام رتبه داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و زمان انتخاب رشته را به اطلاع متقاضیان رساند.

بر اساس این اطلاعیه، کارنامه اعلام رتبه علمی داوطلبان که به عنوان ملاک انتخاب رشته مورد استفاده قرار می‌گیرد، در هفته اول شهریور ماه منتشر خواهد شد. همچنین داوطلبان آزمون سراسری می‌توانند در هفته دوم شهریور ماه، پس از پایان کامل مراسم اربعین حسینی، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اعلام نتایج نهایی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان

این اطلاعیه همچنین به داوطلبان آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان اشاره دارد. طبق اعلام سازمان سنجش، نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان این آزمون در اواخر مرداد ماه منتشر خواهد شد. بنابراین، داوطلبان باید منتظر اعلام نتایج نهایی خود تا پایان مرداد باشند.

این اطلاعیه در حالی صادر شده که بسیاری از داوطلبان و خانواده‌ها به شدت منتظر اعلام نتایج و شروع فرایند انتخاب رشته هستند. سازمان سنجش با توجه به اهمیت این موضوع، زمان‌بندی دقیقی را برای مراحل مختلف اعلام نتایج و انتخاب رشته در نظر گرفته است تا داوطلبان بتوانند با آرامش بیشتری این مراحل را پشت سر بگذارند.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 446324
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *