هریس و ترامپ چند مناظره خواهند داشت؟

معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد که در مجموع در ۲ مناظره انتخاباتی شرکت خواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جهان صنعت نیوز، کامالا هریس، معاون جو بایدن. رئیس جمهور آمریکا که نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر نیز محسوب می‌شود. به طور رسمی اعلام کرد که در دو مناظره انتخاباتی با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان شرکت خواهد کرد.

ستاد انتخاباتی هریس در بیانیه‌ای اعلام کرد. که «بحث و جدل درباره مناظرات و موش‌وگربه‌بازی ترامپ و ونس تمام است.»

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: هریس طی سه‌ونیم سالی که به‌عنوان معاون رئیس جمهور در کاخ سفید. به مردم آمریکا درباره سلامت ذهنی و روانی بایدن دروغ گفته است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با فرض اینکه دونالد ترامپ در مناظره دهم سپتامبر با هریس حاضر شود. آنگاه والتز اول اکتبر با جی‌دی ونس مناظره خواهد کرد و مردم آمریکا یک بار دیگر این فرصت را دارند که در ماه اکتبر، معاون رئیس جمهور را در مناظره با دونالد ترامپ ببینند. رای‌دهندگان لایق این هستند که شاهد دیدن و شنیدن رویکردهای متقابل نامزدشان برای بالاترین پست این کشور باشند. هرچقدر که آنها (ترامپ و ونس) موش‌وگربه بازی کنند، بیشتر و بیشتر دست خودشان را برای مردم آمریکا رو می‌کنند اما این بازی حالا تمام است.»

هریس پیش‌تر برای مناظره با ترامپ در دهم سپتامبر به میزبانی «ای‌بی‌سی‌نیوز» موافقت کرده بود. ترامپ گفته که با دو مناظره پیشنهادی دیگر یکی چهارم و دیگری ۲۵ سپتامبر به میزبانی فاکس‌نیوز و ان‌بی‌سی‌نیوز موافق است.

با این حال، بیانیه ستاد هریس روشن کرد که او در دو مناظره فاکس‌نیوز و ان‌بی‌سی‌نیوز شرکت نخواهد کرد و در عوض در مناظره‌ای در ماه اکتبر شرکت می‌کند. همچنین تیم والتز، فرماندار مینه‌سوتا به عنوان گزینه هریس و جی‌دی ونس، سناتور ایالت اوهایو به عنوان گزینه معاونت ترامپ، برای مناظره در اول اکتبر به میزبانی سی‌بی‌اس‌نیوز توافق کردند.

منبع: مهر

سیاسی

شناسه : 446339
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *