بلیت پروازهای اربعین را از کجا بخریم؟

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: خرید بلیت پروازهای اربعین در حال حاضر تنها از طریق شرکت‌های هواپیمایی امکان‌پذیر است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه به هیچ عنوان زائران بلیت پروازهای اربعین را از سایت و سکوهای متفرقه خریداری نکنند گفت: مسافران بلیت پروازهای خود را تنها از سایت شرکت های هواپیمایی خریداری کرده و طبق اعلامی که کردیم مسافران بلیت های خود را با نرخ مصوب خریداری کنند.

او گفت: تمامی شرکت های هواپیمایی موظف هستند ظرفیت های خود را تا فردا شنبه ۲۷ مرداد عرضه کنند و به مرور همزمان با افزایش تقاضا و دریافت مجوزهای پرواز این ظرفیت افزایش می یابد.

سامانی یادآور شد: آدرس تمامی سایت شرکت های هواپیمایی که اقدام به ارائه بلیت می کنند در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار داده شده است و مسافران برای خرید بلیت حتما از این سایت ها استفاده کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی توضیح داد: به هیچ عنوان شرکت‌های هواپیمایی حق فروش بلیت خارج از نرخ مصوب برای نجف و بغداد ندارند و تاکنون هم گزارشی مبنی بر تخلف شرکت های هواپیمایی برای گران فروشی داده نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 446347
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *