ترکیب ثبت نام ایران خودرو تغییر کرد: لونا به جای هایما

ایران‌خودرو در دور جدید فروش، ۱۲ محصول از جمله دو خودروی برقی چینی را عرضه کرد که شامل حذف هایما S 8 نیز می‌شود.

جهان صنعت نیوز – ایران‌خودرو در دور جدید فروش خود، ۱۲ محصول متنوع از جمله دو خودروی برقی چینی به نام‌های لونا GRE و فاو بستیون NAT را به بازار عرضه کرد. این در حالی است که در ابتدا از عرضه خودروهای برقی صحبتی نشده بود. همچنین، هایما S 8 از سبد محصولات این شرکت حذف شد، اما سایر اعضای خانواده هایما همچنان در دسترس هستند.

آغاز ثبت نام ایران‌خودرو با سورپرایزهای برقی

سرویس خودرو : ایران‌خودرو در دور جدید فروش خود، با ارائه ۱۲ محصول جدید، از جمله دو خودروی برقی چینی، توجه خریداران را به خود جلب کرد. این دو محصول برقی که لونا GRE و فاو بستیون NAT نام دارند، در کنار دیگر خودروهای پرفروش ایران‌خودرو، برای انتخاب در دسترس متقاضیان قرار گرفته‌اند. این اقدام در حالی صورت گرفت که در اعلام اولیه، اشاره‌ای به عرضه خودروهای برقی نشده بود و این موضوع به‌عنوان یک سورپرایز از سوی مدیران ایران‌خودرو تلقی می‌شود.

حذف هایما S 8 از ثبت نام ایران خودرو

یکی از تغییرات مهم در سبد محصولات ایران‌خودرو، حذف هایما S 8 است. خانواده هایما که شامل مدل‌های S 7 پلاس، S 5، و X 7 می‌باشد، همچنان جایگاه ویژه‌ای در بین محصولات این شرکت دارد، اما حذف مدل S 8 نشان‌دهنده تغییراتی در استراتژی فروش این شرکت است.

محصولات پرفروش و برقی در ویترین ایران‌خودرو

در لیست جدید فروش ایران‌خودرو، محصولات متنوعی از این شرکت به چشم می‌خورد. اضافه شدن خودروهای برقی به این لیست، نشانه‌ای از توجه ایران‌خودرو به نیازهای جدید بازار و تلاش برای عرضه محصولاتی با تکنولوژی‌های نوین است. این اقدام می‌تواند به تقویت جایگاه این خودروساز در بازار داخلی و جلب رضایت مشتریان منجر شود.

خودرو

شناسه : 446385
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *