وعده‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به معلمان

علیرضا کاظمی، گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، بر بازگشایی مطلوب مدارس و پرداخت به‌موقع مطالبات فرهنگیان در سال تحصیلی جدید تأکید کرد.

جهان صنعت نیوز – علیرضا کاظمی، گزینه پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش، با تأکید بر اهمیت بازگشایی باشکوه مدارس در آغاز سال تحصیلی، به اولویت‌های خود از جمله پرداخت به‌موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان و پیگیری مطالبات معلمان اشاره کرد. او همچنین بر بررسی مجدد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان و تأمین رضایت فرهنگیان تأکید کرد و برنامه‌هایی برای شفاف‌سازی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان و پیگیری وضعیت نیروهای خرید خدمات و شرکتی مطرح نمود.

بازگشایی باشکوه مدارس و پیگیری مطالبات فرهنگیان

سرویس اجتماعی : علیرضا کاظمی، گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، بر ضرورت بازگشایی باشکوه و مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید تأکید کرد و این اقدام را مهم‌ترین اولویت خود دانست. او همچنین با اشاره به اهمیت پرداخت به‌موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اعلام کرد که پیگیری مطالبات معلمان از جمله پاداش بازنشستگی، حق‌التدریس و حق‌الزحمه امتحانات از دیگر اولویت‌های وی خواهد بود.

برنامه‌های کاظمی برای رتبه‌بندی معلمان

کاظمی درباره رتبه‌بندی معلمان بیان کرد که بررسی مجدد آیین‌نامه رتبه‌بندی و تلاش برای تأمین رضایت معلمان مشمول این نظام در سراسر کشور از برنامه‌های اصلی او است. او افزود که برنامه‌هایی برای بهبود این نظام رتبه‌بندی در نظر دارد که معلمان را در فرآیند این نظام مشارکت بیشتری دهد.

شفاف‌سازی و اصلاحات در صندوق ذخیره فرهنگیان

در زمینه شفاف‌سازی، کاظمی به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد و بر اختصاص ارزش مالکانه صندوق و سهام شرکت‌های تابعه به فرهنگیان شاغل و بازنشسته تأکید کرد. او همچنین برنامه‌هایی برای تدوین و تصویب «سند جامع سرمایه انسانی آموزش‌وپرورش» دارد که شامل مراحل مختلف از جذب تا بازنشستگی فرهنگیان می‌شود.

پیگیری وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی

کاظمی به وضعیت نیروهای خرید خدمات، شرکتی و معترضین آزمون‌های استخدامی نیز پرداخت و اعلام کرد که پیگیری و تعیین وضعیت این نیروها در اولویت‌های وی قرار دارد.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 446445
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *