آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور اعلام شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ممنوعیت تردد در برخی از محور‌های شمالی از جمله چالوس به دلیل افزایش حجم ترافیک اعمال شد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور بیان کرد: تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است. وی گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا انارک و محدوده‌های ولی آباد، هریجان و حدفاصل آدران تا بیلقان، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گزنک، وانا و سه راهی چلاو گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان و حدفاصل شاهاندشت تا آب اسک، محدوده‌های پیست آبعلی و مبارک آباد و آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان، توتکابن و شهر رودبار گزارش شده است.

محرابی نیا بیان کرد: ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های دلیچایی و شهر دماوند و ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۳ تا ۲ را شاهد هستیم.

ترافیک سنگین جاجرود

او بیان کرد: ترافیک سنگین در محور قدیم بومهن – تهران محدوده جاجرود را شاهد هستیم. محور‌های هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، محور چالوس دارای مه گرفتگی در اتفاعات و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و محور فشم – تهران حدفاصل حاجی‌آباد تا شمیران را شاهد هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران و وزش باد و خیزش گردوخاک در برخی از محور‌های استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 446465
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *