بیت کوین به خواب زمستانی رفت؟

متخصصان پیش‌بینی می‌کنند قیمت بیت‌کوین تا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در محدوده فعلی باقی بماند و سپس به سمت بالا حرکت کند. این پیش‌بینی‌ها بر اساس الگوهای تاریخی قیمت بیت‌کوین در سال‌های انتخاباتی قبلی آمریکا استوار است.

به گزارش سرویس ارز دیجیتال جهان صنعت نیوز، متخصص رمزارز، مت هیولند، اعلام کرده. الگوهای اخیر قیمت بیت‌کوین شبیه به الگوهای مشاهده‌شده در سال‌های انتخاباتی قبلی آمریکا. مانند سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ است. هیولند خاطرنشان می‌کند. که مرحله فعلی تثبیت طولانی‌مدت بیت‌کوین به دنبال یک کاهش مشابه روندهای سال‌های انتخاباتی گذشته است.

او پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت‌کوین تا اکتبر یا نوامبر ۲۰۲۴، در حدود زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا. در محدوده فعلی خود باقی خواهد ماند. و سپس احتمالا به سمت بالا حرکت خواهد کرد.

به نوشته کوین تلگراف، در حال حاضر بیت‌کوین در کانال ۵۹ هزار دلار معامله می‌شود. که نسبت به اواسط جولای تقریبا ۱۰ درصد کاهش یافته است. برخی معامله‌گران معتقدند قیمت این ارز دیجیتال ممکن است. قبل از پایان سپتامبر بیشتر کاهش یابد. و احتمالا به محدوده ۴۰ هزار دلار برسد. این موضوع به یک سطح حمایت قابل توجه در ۵۶ هزار دلار بستگی دارد. در صورت از دست رفتن این سطح، بیت‌کوین ممکن است. شاهد سقوط به پایین‌ترین سطح جدید خود یعنی کانال ۴۸ هزار دلار باشد.

او پیشنهاد می‌کند که صبور باشید

مارکوس تیلن از ۱۰x Research توصیه می‌کند که سرمایه‌گذاران برای نقطه ورود بهتر قبل از بازار صعودی مورد انتظار بعدی، از خرید بیت‌کوین تا زمانی که قیمت آن به ۴۰ هزار دلار کاهش یابد، خودداری کنند. او پیشنهاد می‌کند که صبور باشید و منتظر فرصت خرید مطلوب‌تری بمانید زیرا انتظار می‌رود بازار بهبود یابد.

طلا و بازارهای سهام در حال حاضر عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین دارند و فلز زرد در روز جمعه (۲۶ مرداد) با رکوردشکنی به بالاترین قیمت خود یعنی ۲۵۰۰ دلار در هر اونس رسید. در حالیکه طلا نسبت به یک سال قبل، ۲۱ درصد رشد قیمت داشته، بیت‌کوین همچنان با افزایش ۳۸ درصدی قیمت در همین بازه،‌ پیشتاز است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (۲۷ مرداد) از ۵۸ هزار و ۸۲۵ دلار تا ۵۹ هزار و ۶۵۱ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۰:۴۶ به وقت ایران، ۵۹ هزار و ۶۳۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود هزار دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸/۷۸ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۱ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۵۸۸ دلار تا ۲ هزار و ۶۲۶ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۲۰:۴۹ به وقت ایران، ۲ هزار ۶۲۳ دلار معامله شده است. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۸/۶۸ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل حدود ۱ درصد افزایش یافته است.

منبع: اکوایران

ارز دیجیتال

شناسه : 446857
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *