رشته محل‌های جدید کاردانی فنی و حرفه‌ای اعلام شد

رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (ملی مهارت) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، به دنبال انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای (ملی مهارت). و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ در ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ و اصلاحات آن در ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳. تغییرات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته اعلام شد.

داوطلبان می‌توانند از روز دوشنبه ۲۹ مرداد تا روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام. و انتخاب رشته و تغییرات آن در اطلاعیه ها نسبت به «ویرایش فهرست انتخاب رشته‌محل‌ها» و «اطلاعات ثبت‌نامی» خود اقدام کنند.

درضمن داوطلبانی که بر اساس اطلاعیه‌های ۳ و ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته. در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) هستند. لازم است علاوه بر مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به اصلاحات اعلام شده. در اطلاعیه‌ها توجه لازم داشته باشند.

جداول اصلاحات و رشته محل های جدید مربوط به دفترچه مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی وحرفه ای (ملی مهارت) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده است.

منبع: مهر

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 447384
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *