باز هم خبری از متناسب سازی نبود

بازنشستگان لشکری گفتند: ساعاتی پیش مستمری را واریز کردند اما خبری از پرداختِ مبلغ متناسب‌سازی نبود.

به گزارش سرویس اقتصاد کلان جهان صنعت نیوز، جمعی از بازنشستگان لشکری از عدم واریز مبلغ متناسب‌سازی خبر دادند و گفتند: ساعاتی پیش مستمری را واریز کردند اما این بار نیز خبری از پرداختِ مبلغ متناسب‌سازی نبود.

آن‌ها گفتند: قرار بود ماه قبل متناسب‌سازی اجرا شود و قول‌هایی دادند اما به قول خود عمل نکردند. ۶ ماه از سال گذشت و هنوز قانون را اجرا نکرده‌اند.

این بازنشستگان می‌گویند: ظاهرا همان مبلغ ۳ میلیون تومان مابه‌التفاوت را به خاطر انتخابات واریز کرده بودند!

منبع: ایلنا

اقتصاد کلان

شناسه : 447516
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. واقعا بسیار متاسفیم که دولت برای اجرای متناسب سازی بازنشستگان لشگری و کشوری خیانت می کنند،۵ ماه از سال گذشته و متناسب سازی در برنامه هفتم قانون شده و اخیرا در زمان سرپرستی دکتر مخبر آیین نامه اجرایی آن از طرف دولت ابلاغ شده است و باید از اول سال ۱۴۰۳ اجرایی میشد چرا در حقوق مرداد ماه بازنشستگان لشگری و کشوری اجرا نشده است مگر این جزء قانون نبود و چرا به قانون اهمیت نمیدهید و بازنشستگان بدبخت و رنج کشیده باید چشم انتظار بمونند ،چرا باعث رنجش و ناراحتی خانواده بزرگ بازنشستگان میشوید ،برای اینکه بازنشستگان رو پای صندوق رای بیاورید ۳ میلیون الحساب واریز کردید و حالا که این ایین نامه جنبه قانونی دارد چرا تعلل میکنید ،دکتر پزشکیان ،رییس برنامه و بودجه که در جریان امور هستند چرا این کار رو نکردند ،منتظر چه هستید ،چرا بازنشستگان معزز رو به سخره میگیرند ،،یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای تامین متناسب سازی بوده و باید برای همین موضوع هزینه شود ،،از دولت جدید و خصوصا رسانه ها میخواهیم این درد بزرگ رو به گوش دولت و مسئولان برسانند و از الم و درد بازنشستگان به اندازه سر سوزن کاسته شود،بازنشستگان زندگی نمیکنند بلکه زنده اند و با این فقر و مشکلات معیشتی و مستاجری و درمان و …..این حقوق ها در شان و منزلت این عزیزان نیست.واقعا از داشتن چنین مسئولانی باید اشگ خون ریخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *