پروازهای اربعین از فرودگاه مهرآباد در حال انجام است

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: برای اولین بار امسال پروازهای اربعین از فرودگاه مهرآباد انجام شده و در این زمینه تدابیر لازم در دستور کار است.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور. در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه ۱۳ ماموریت برای صنعت فرودگاهی در بخش هوایی و اربعین در نظر گرفته شده است. گفت: یک ستاد اربعین در فرودگاه تشکیل داده ایم. و از طریق این ستاد فعالیت مدیران فرودگاه ها را ارتقاء بخشیده ایم.

وی افزود: برای پروازهای اربعین ۲۷ شرکت هواپیمایی برای ۲۷ فرودگاه مجوز گرفته اند. و تاکنون در ۱۷ فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها پروازهای اربعین انجام شده و این روند پروازی تا ۹ شهریور ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور توضیح داد: ۱۷ شرکت هواپیمایی داخلی و۲ شرکت هواپیمایی خارجی از ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور این پروازها را انجام داده و بخش عمده ای از عملیات پروازی در فرودگاه های غرب کشور از جمله ایلام، خواهد بود.

وی یادآور شد: امسال پروازهای اربعین برای اولین بار از فرودگاه مهرآباد انجام می شود و مجوز پروازهای عبوری از ساعت ۱۲تا ۶ صبح هم صادر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 447528
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *