وام خرید کالا بدون ضامن و بدون سود برای این افراد

هنرمندان دارای هنرکارت می‌توانند از 5 شهریور 1403 با ثبت درخواست وام خرید کالا به مبلغ 30 یا 60 میلیون تومان از تسهیلات ویژه‌ای برای خرید محصولات متنوع استفاده کنند.

جهان صنعت نیوز – حیدر مرادی، مدیرعامل شرکت مَ‌کارت (هنرکارت)، از ارائه تسهیلات ویژه وام خرید کالا برای هنرمندان دارای هنرکارت خبر داد. هنرمندان می‌توانند از ۵ شهریور ۱۴۰۳ درخواست خود را برای دریافت وام ۳۰ یا ۶۰ میلیون تومانی ثبت کنند. این وام‌ها به صورت شارژ در کیف پول فروشگاهی مَ‌کارت واریز می‌شوند و می‌توان از آن برای خرید بیش از ۳۶۰ نوع محصول متنوع استفاده کرد. همچنین، این تسهیلات دارای اقساط ۱۰ ماهه بدون سود و کارمزد هستند و نیازی به ضامن ندارند.

وام خرید کالا برای هنرمندان با هنرکارت

بانک و بیمه : حیدر مرادی، مدیرعامل شرکت مَ‌کارت (هنرکارت)، از راه‌اندازی طرحی ویژه برای ارائه وام خرید کالا به هنرمندان خبر داد. این طرح که با همکاری برندهای معتبر لوازم خانگی، آرایشی ـ بهداشتی و خدمات سلامت اجرا می‌شود، تسهیلاتی را به هنرمندان ارائه می‌دهد که می‌توانند از طریق آن، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

نحوه دریافت وام خرید کالا

هنرمندان دارای هنرکارت می‌توانند از روز ۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ با ورود به سامانه وام که آدرس آن به زودی اعلام می‌شود، درخواست خود را برای دریافت یکی از دو وام ۳۰ میلیون تومانی یا ۶۰ میلیون تومانی ثبت کنند. لازم به ذکر است که هر هنرمند تنها یک‌بار می‌تواند از این وام استفاده کند. مبلغ وام به صورت شارژ در کیف پول متقاضیان در فروشگاه آنلاین مَ‌کارت واریز می‌شود و این مبلغ تنها برای خرید محصولات و خدمات عرضه‌شده در این فروشگاه قابل استفاده است.

تنوع محصولات و خدمات ارائه‌شده در مَ‌کارت

در این طرح، بیش از ۳۶۰ نوع محصول باکیفیت و متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف مانند لوازم صوتی و تصویری، تهویه سرمایش و گرمایش، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، چرخ خیاطی، لوازم پخت و پز، فرش، مبلمان، بیمه دندانپزشکی، لوازم آرایشی ـ بهداشتی، دوچرخه و بسیاری دیگر در فروشگاه مَ‌کارت موجود است. این تنوع بالا به هنرمندان امکان می‌دهد که نیازهای مختلف خود را به راحتی برطرف کنند.

شرایط و مهلت ثبت‌نام برای وام خرید کالا

مرادی با تأکید بر محدود بودن اعتبارات در فاز اول این طرح، یادآور شد که هنرمندان دارای هنرکارت از ۵ تا ۱۵ شهریور فرصت دارند تا درخواست خود را ثبت کنند. در این زمینه، اولویت با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت درخواست کرده‌اند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک‌های ارائه شده مراجعه کنند.

پیش‌پرداخت و مراحل بعدی

هنرمندان برای ثبت درخواست، باید مبلغ پیش‌پرداختی را پرداخت کنند. مبلغ پیش‌پرداخت برای وام ۳۰ میلیون تومانی، ۵ میلیون تومان و برای وام ۶۰ میلیون تومانی، ۱۰ میلیون تومان است. این مبلغ همراه با وام، به کیف پول متقاضیان واریز می‌شود و قابل استفاده در فروشگاه مَ‌کارت است. لازم به ذکر است که پیش‌پرداخت باید صرفاً از طریق هنرکارت انجام شود.

پس از بررسی مدارک توسط شرکت، هنرمندان از روز ۱۷ شهریور تا ۱۷ مهر فرصت دارند تا با مبلغ شارژ شده در کیف پول خود، خریدهای خود را انجام دهند. مرادی همچنین به مزایای این طرح اشاره کرد که شامل اقساط ۱۰ ماهه بدون سود و کارمزد، عدم نیاز به ضامن، فروش آنلاین و ارسال به سراسر کشور است.

شرایط لازم برای دریافت وام خرید کالا

متقاضیان وام خرید کالا باید مدارک هویتی، سکونتی و شغلی خود را ارائه دهند و متناسب با مبلغ وام، ۵ یا ۱۰ فقره چک در سامانه بارگذاری کنند. اگر هنرمند متقاضی دسته چک نداشته باشد، می‌تواند از چک فرد دیگری استفاده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، متقاضیان می‌توانند به لینک‌های مرتبط مراجعه کنند.

بانک و بیمه

شناسه : 447606
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *