قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی روند افزایشی پیش گرفتند

بازار خودرو امروز با نوساناتی همراه بود، اما در مجموع قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی روند افزایشی داشت.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، بازار خودرو امروز در حالی شکل افزایشی به خود گرفت که دلار در کنار سایر بازارهای موازی تغییر قیمت نداشتند. فعالان بازار این افزایش را بیشتر به جو روانی حاکم بر بازار مرتبط می‌دانند و معتقدند در روزهای آینده وضعیت بازار روشن‌تر خواهد شد. بازار خودرو از روز گذشته استارت افزایش قیمت را زده بود بسیاری امیدوار بودند امروز و با تعیین کابینه شاهد کاهش قیمت در بازار باشیم که این امر محقق نشد.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «پژو پارس LX» با افزایش ۱۵ میلیونی بیشترین رشد قیمت را تجربه کرد و «دنا پلاس۶ دنده توربو» هم با رشد ۶ میلیونی قیمت خورد. از سوی دیگر امروز برخی خودروها کاهش ۲ تا ۳ میلیون تومان داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژوi 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۹۰۶ میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی ۶ میلیونی داشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» در مسیر متفاوت کاهشی ۲ میلیونی تومانی را تجربه کرد و در بازار ۸۶۷ میلیون تومان قیمت خورد. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی ۵ میلیونی داشت و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم امروز با رکود ۱۵ میلیونی در بازار ۸۴۰ میلیون تومانی قیمت خورد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر ماند و قیمت «کوییک‌R اتومات» هم ۵۴۹ میلیون تومانی شد و افتی ۳ میلیونی داشت و از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم با افزایش ۲ میلیونی در بازار ۴۰۷ میلیون داشت. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار افزایش ۳ میلیونی داشت و ۴۱۷ میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و رشد ۳ میلیونی داشت و «اطلس» هم بدون تغییر ۵۱۵ میلیون تومانی ماند.

منبع: اقتصادنیوز

خودرو

شناسه : 447830
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *