تارا و پژو ۲۰۷ از بازار خودرو جدا شدند

بازار خودروهای داخلی و خارجی با نوسانات ارز دچار افت و خیز قیمت شده و برخی خودروها کاهش قیمت چشمگیری داشته‌اند.

جهان صنعت نیوز – بازار خودروهای داخلی و خارجی تحت تأثیر نوسانات ارز و دلار دچار افت و خیزهای پلکانی و ناپایدار شده است. در میان خودروهای داخلی، پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما با افزایش ۹ میلیون تومانی به ۷۵۸ میلیون تومان رسیده. در حالی که تارا اتوماتیک V4 با ۱۱ میلیون تومان رشد به ۹۳۳ میلیون تومان معامله می‌شود. در مقابل، برخی خودروها مانند کی‌ام‌سی T9 و هونگچی E-QM5 با کاهش چشمگیر قیمت مواجه شده‌اند.

نوسانات قیمت در بازار خودروهای داخلی و خارجی

سرویس خودرو : بازار خودروهای داخلی و خارجی همچنان تحت تأثیر نوسانات ارز و دلار، افت و خیزهای پلکانی و ناپایداری را تجربه می‌کند. در روزهای اخیر، کی‌ام‌سی T9 با کاهشی چشمگیر ۹۰ میلیون تومانی به بهای دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسیده و سرمدار سقوط قیمت‌ها در میان محصولات داخلی و خارجی شده است. هونگچی E-QM5 نیز با کاهش ۹۰ میلیون تومانی به بهای یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

در مقابل، برخی از خودروهای داخلی همچنان با افزایش قیمت مواجه هستند. پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما، خودروی محبوب ایران خودرو، با افزایش ۹ میلیون تومانی اکنون با نرخ ۷۵۸ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود. تارا اتوماتیک V4 نیز با ۱۱ میلیون تومان افزایش به بهای ۹۳۳ میلیون تومان رسیده است.

از سوی دیگر، برخی خودروها با کاهش قیمت مواجه شده‌اند. سهند S، محصول جدید سایپا، با کاهش ۴ میلیون تومانی اکنون با نرخ ۵۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. فیدلیتی نیو ۵ نفره، محصول مونتاژی بهمن موتور، نیز با کاهش ۳۰ میلیون تومانی به بهای یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان رسیده است. دیگنیتی پرایم، دیگر خودروی این شرکت، با کاهش ۶۵ میلیون تومانی به بهای یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

در همین حال، کوییک اتوماتیک با افزایش قیمت محدودی مواجه شده. و اکنون با رشد ۳ میلیون تومانی در آستانه ورود به کانال ۵۵۰ میلیون تومانی قرار دارد.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 447906
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *