زمان تحویل مدارک داوطلبان آزمون استخدامی ایثارگران اعلام شد

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: قبول‌شدگان اولیه آزمون استخدامی ایثارگران، با در دست داشتن مدارک لازم تا تاریخ ۶ شهریور به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی مراجعه کنند.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، مرتضی موحدنیا در خصوص مراحل آزمون استخدامی ایثارگران گفت: قبول‌شدگان اولیه آزمون استخدامی ایثارگران، با در دست داشتن مدارک لازم تا تاریخ ۶ شهریور به این دفتر مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران و اعلام نتایج آزمون در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از قبول‌شدگان اولیه این آزمون درخواست دارد تا ضمن چاپ کارنامه خود از سامانه مذکور، نسبت به ارائه مدارک و مستندات ثبت‌نام به دفتر امور شهری تا تاریخ سه‌شنبه، ۶ شهریور اقدام کنند.

به گفته مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی، مراجعین محترم مدارک اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت پایان خدمت (برای آقایان)، اصل و تصویر مدرک تحصیلی ارائه شده برای آزمون استخدامی، مدارک معتبر مربوط به ایثارگری و کارنامه قبولی آزمون را با خود به‌همراه داشته باشند.

منبع: تسنیم

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 448024
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *