قیمت طلا، سکه و ارز امروز (۳شهریور) در بازار آزاد چقدر شد؟

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۳ میلیون و ۵۸۹هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴۲میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

به گزارش سرویس طلا و ارز جهان صنعت نیوز، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۸۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۳۵۰هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون  و ۱۰۰ تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۵۱۳ دلار است.

در معاملات امروز (شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۴۹ هزار و ۹۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۵ هزار و ۲۵۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۸۷۴ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۰ هزار و ۵۷۵ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۳۶۸ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و ۳۲۱ تومان است. قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله ۳۶،۷۱۴ ریال است. زائران اربعین برای خرید ۲۰۰ هزار دینار باید حدود ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان پرداخت کنند.

از ۷ مرداد ماه تا ۳ شهریور، زائران اربعین می‌توانند بعد از ثبت‌نام در سامانه سماح، ۲۰۰ هزار دینار ارز اربعین به‌نرخ مرکز مبادله از ۷ بانک عامل دریافت کنند.

تسنیم

طلا و ارز

شناسه : 448281
لینک کوتاه :

۳ دیدگاه

  1. به رئیس اتاق بازرگانی بگید حرافی کردن وحرف بی مورد زدن را هر بچه ای میتونه انجام بده اولا یک کانتینر گوجه و هندوانه نیست دوما اصلا درست یک کانتینر شما سنگ جلو صادرات همین یک کانتینر ننداز نمیخاد ازصادرات پایدار برامون حرافی کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *