شیر خشک با طعم هروئین!

ماموران پلیس راه آهن هرمزگان ۶ کیلو و ۵۰ گرم هروئین را که در ۱۱ قوطی شیر خشک به طور ماهرانه بسته‌بندی شده بود، کشف و ضبط کردند.

جهان صنعت نیوز – سردار رضا بنی‌اسدی فر، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، اعلام کرد که در پی اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی، پلیس راه آهن هرمزگان به یک بار ارسالی مشکوک شدند. در بازرسی از این بار، ماموران موفق به کشف ۶ کیلو و ۵۰ گرم هروئین شدند که به صورت ماهرانه در ۱۱ قوطی شیر خشک بسته‌بندی شده بود. در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و موضوع تحت بررسی قرار دارد.

کشف ۶ کیلو و ۵۰ گرم هروئین در قوطی‌های شیر خشک توسط پلیس راه آهن هرمزگان

سرویس اجتماعی : سردار رضا بنی‌اسدی فر، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، از کشف محموله‌ای حاوی مواد مخدر در استان هرمزگان خبر داد. وی در تشریح این عملیات گفت که در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و تشدید اقدامات کنترلی، مأموران پلیس راه آهن هرمزگان به یکی از بارهای ارسالی از طریق راه‌آهن مظنون شدند.

جزئیات عملیات کشف هروئین

در پی مشکوک شدن مأموران پلیس به این بار، آن‌ها اقدام به بازرسی دقیق از محموله کردند. سردار بنی‌اسدی فر توضیح داد که طی این بازرسی، ۱۱ قوطی شیر خشک کشف شد که به طور ماهرانه‌ای برای قاچاق مواد مخدر مورد استفاده قرار گرفته بود. هر یک از این قوطی‌ها حاوی هروئین بوده و در مجموع ۶ کیلو و ۵۰ گرم از این ماده مخدر در قوطی‌ها بسته‌بندی شده بود.

اقدامات قانونی و ادامه تحقیقات

به گفته سردار بنی‌اسدی فر، پس از کشف این محموله، بلافاصله پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع به مراجع قضایی ارجاع داده شد. او تأکید کرد که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری افرادی که در این عملیات قاچاق مواد مخدر دست داشته‌اند، ادامه دارد. همچنین، وی افزود که این عملیات در چارچوب تعامل نزدیک با دفتر نظارت بر اجرای اصل ۲۵ قانون اساسی استان هرمزگان انجام شده و همکاری میان نهادهای مختلف برای مبارزه با مواد مخدر همچنان ادامه خواهد داشت.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 448299
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *