وضعیت ترافیکی جاده های شمالی کشور اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در تمام محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس گزارش دریافتی از دوربین های مرکز کنترل، در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حد فاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده های خوشبختی ، پورکان و کندر و مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده بایجان، حد فاصل شنگلده تا گزنک و محدوده های رینه ، آب اسک و پیست آبعلی ترافیک نیمه سنگین است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده فیروز کوه افزود: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده پل سفید و آزادراه رشت – قزوین محدوده ورودی رودبار نیز پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل ۲ تا تونل ۱ و محور بومهن – تهران محدوده جاجرود نیز ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

شیرانی با اشاره به سایر محورهای کشور گفت: در آزادراه قزوین – کرج، کرج – تهران محدوده های حسین آباد ، پایانه شهید کلانتری ، استاندارد و حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک نیز ترافیک پرحجم اما در حال حرکت گزارش شده است.

وی در پایان اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

ایسنا

مسکن

شناسه : 448533
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *