کاهش چند میلیونی قیمت خودروهای داخلی: از دنا پلاس تا کوییک R

بازار خودرو در حالی آغاز به کار می‌کند که طی چند هفته گذشته روند کاهشی داشته است.

جهان صنعت نیوز – فعالان بازار خودرو اعلام کردند که به دلیل ثبات نرخ دلار و تعطیلی‌ها، بازار کم‌فعالیت و کم‌عمق بوده و قیمت‌ها عمدتاً ثابت یا کاهشی بودند. نیمی از خودروها تغییر قیمت نداشتند و برخی با افت مواجه شدند؛ به طوری که «هایما S7پلاس» با ۱۰ میلیون تومان افت، بیشترین کاهش را داشت. در میان محصولات ایران خودرو و سایپا نیز برخی مدل‌ها تغییر قیمت نداشتند و برخی کاهش داشتند. در بازار خودروهای مونتاژی نیز کاهش قیمت مشهود بود.

ثبات بازار خودرویی تحت تأثیر ثبات نرخ دلار

سرویس خودرو : فعالان بازار خودرو بر این باورند که به دلیل ثبات نرخ دلار و تعطیلات، بازار خودرو با عمق کمی مواجه بوده و قیمت‌ها عمدتاً ثابت یا کاهشی بودند.

نوسان قیمت در محصولات ایران خودرو

قیمت «دنا پلاس ۶ دنده توربو» در بازار نسبت به روز آخر هفته گذشته بدون تغییر باقی‌ماند و ۹۰۶ میلیون تومان معامله شد. «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» نیز با افت ۵ میلیونی به ۸۶۲ میلیون تومان رسید. «هایما S7پلاس» نیز با کاهش ۱۰ میلیونی به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید. «تارا V2 اتومات» و «رانا پلاس» نیز در بازار به ترتیب با افت‌های ۵ میلیونی و بدون تغییر، قیمت‌های ۹۰۰ میلیون و ۶۲۰ میلیون تومانی داشتند. همچنین، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ نیز بدون تغییر در قیمت ۸۴۰ میلیون تومان باقی ماند.

قیمت خودروهای سایپا

در بین محصولات سایپا، «شاهین G» و «کوییک R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر به ترتیب با قیمت‌های ۷۰۰ و ۴۱۰ میلیون تومان معامله شدند. «کوییک R اتومات» با افت ۷ میلیونی به ۵۴۲ میلیون تومان رسید و «کوییک دنده‌ای S» نیز با ثبات در ۴۰۷ میلیون تومان قرار داشت. همچنین، «ساینا دنده‌ای S» با افت یک میلیونی به ۴۱۶ میلیون تومان و «اطلس» بدون تغییر با ۵۱۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شدند.

خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز روند کاهشی داشت. «کی‌ام‌سی T9» از محصولات کرمان موتور با افت ۹۵ میلیونی به ۲ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان رسید. «هونگچی E-QM5» نیز با کاهش ۴۰ میلیونی به یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرد. همچنین، «اکستریم VX» با افت ۲۰ میلیونی به قیمت ۴ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان معامله شد.

اخبار برگزیدهخودرو

شناسه : 448605
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *