هواشناسی ۵ شهریور؛ آغاز رگبار باران و رعدوبرق از امروز در این ۴ استان

سازمان هواشناسی از جو آرام اکثر مناطق کشور طی ۵ روز آینده خبر داد و اعلام کرد: طی این مدت در ۴ استان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سرویس عمومی جهان صنعت نیوز، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور جو آرامی برقرار است. طی روزهای سه‌شنبه تا جمعه ۹ شهریور در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز افزایش ابر، بارش‌های پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۵ روز آینده برای ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، غرب و ارتفاعات هرمزگان، جنوب فارس، شمال و شرق بوشهر در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و در برخی مناطق گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی ۵ روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا روی می‌دهد.

 بیشینه دما امروز شهر نجف به ۵۰ درجه بالای صفر می‌رسد. دما هوا در شهرهای کربلا، سامرا و کاظمین نیز به ترتیب به ۴۹، ۴۷ و ۴۹ درجه افزایش می‌یابد. در مرز مهران نیز بیشینه دما به ۴۷ درجه خواهد رسید.

تسنیم

عمومی

شناسه : 448622
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *