خبر فوری برای پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد آغاز شد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز،  به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقطع آزمون دکتری تخصصی از ساعت ۱۰صبح امروز دوشنبه ۵شهریور آغاز شده است.

سامانه ثبت نام آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد 

متقاضیان برای ثبت‌نام از طریق سامانه https://paziresh.iau.ir اقدام کنند.

پس از اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳، مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد را منتشر می‌کند و متقاضیان باید قبل از هر گونه اقدامی، این اطلاعیه را به طور کامل مطالعه کنند. اطلاعیه پذیرفته‌شدگان ثبت‌نام بدون آزمون و واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد نیز به طور جداگانه اعلام می‌شود.

در اطلاعیه فوق موارد مهمی از جمله مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد و لیست مدارکی که باید به صورت پستی برای واحد دانشگاهی ارسال شوند اطلاع رسانی شده و هزینه ثبت‌نام در سیستم آموزشیار و نکات مهم پیرامون پرداخت شهریه دکتری دانشگاه آزاد توضیح داده شده است.

تحصیل در دانشگاه آزاد همانند تحصیل در دانشگاه‌های شهریه‌پرداز با پرداخت شهریه امکان‌پذیر است و علاوه بر شهریه، پذیرفته‌شدگان باید هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره دکتری تخصصی را نیز در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.

پذیرفته شدگان در مقطع دکتری دانشگاه آزاد باید شهریه این دانشگاه که از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده را پرداخت کنند.

مهر

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 448661
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *