بازگشت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به خط تولید ایران خودرو با کالبد جدید!

پژو 207 با موتور TU3 دوباره به لیست قیمتی ایران خودرو اضافه شد، که برای اولین بار این خودروساز برای این مدل قیمت‌گذاری کرده است.

جهان صنعت نیوز – بررسی لیست‌های قیمتی ایران خودرو نشان می‌دهد که پژو ۲۰۷ با موتور TU3 مجدداً به خط تولید این شرکت خودروسازی اضافه شده است. این خودرو که ارزان‌ترین مدل سواری در سبد محصولات ایران خودرو محسوب می‌شود. پس از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در اولین طرح فروش گسترده ایران خودرو عرضه شده است. موتور TU3 که پیشتر در برخی مدل‌های پژو ۲۰۶ استفاده می‌شد. این بار روی پژو ۲۰۷ نصب شده و قیمت نهایی این خودرو را کاهش داده است.

بازگشت پژو ۲۰۷ با روح پژو ۲۰۶ تیپ ۲

سرویس خودرو : ایران خودرو پیش‌تر از دو موتور TU3 و TU5 برای خانواده پژو ۲۰۶ استفاده کرده بود. موتور TU3 با حجم ۱.۴ لیتری برای تیپ‌های ۱ تا ۳ و موتور TU5 با حجم ۱.۶ لیتری برای تیپ‌های ۴ تا ۶ پژو ۲۰۶ به کار می‌رفتند. با حذف تیپ ۲ پژو ۲۰۶، ظرفیت تولید موتور TU3 بلااستفاده ماند و مدیران ایران خودرو تصمیم گرفتند این موتور را روی پژو ۲۰۷ نصب کنند تا تنوع سبد محصولات خودرا افزایش دهند.

علت بازگشت پژو ۲۰۷ با موتور TU3 به تولید

با توجه به توقف تولید پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ با موتور TU3 به خط تولید بازگشته است. این تصمیم ناشی از استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و ارائه مدل‌های ارزان‌تر به بازار بوده است.

چالش‌های فنی موتور TU3 روی پژو ۲۰۷

برخی بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نسبت به پژو ۲۰۶، بدنه پژو ۲۰۷ سنگین‌تر است و استفاده از موتور TU3 ممکن است باعث کاهش شتاب‌گیری و کارکرد ضعیف در سربالایی‌ها شود. با این حال، کاهش قیمت تمام شده خودرو می‌تواند باعث جلب توجه بازار و افزایش فروش این مدل باشد.

قیمت پژو ۲۰۷ TU3

براساس آخرین لیست اعلامی از سوی ایران خودرو، قیمت پژو ۲۰۷ با موتور TU3 حدود۴۵۹ میلیون تومان خواهد بود.

خودرو

شناسه : 448701
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *