مهلت ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته و کاردانی فنی و حرفه‌ای ۱۴۰۳ تمدید شد

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته متقاضیان پذیرش بدون آزمون در کاردانی به کارشناسی و همچنین کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی تا جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته متقاضیان پذیرش بدون آزمون در کاردانی به کارشناسی و همچنین کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی و غیرانتفاعی را تا جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ تمدید کرد.

سازمان ملی سنجش دوشنبه شب پنجم شهریور ۱۴۰۳ با صدور دو اطلاعیه جداگانه اعلام کرد: پیرو اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۳، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در مجموعه‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ براساس «معدل کاردانی» صورت می‌گیرد. همچنین متقاضیان ثبت‌نام در مجموعه‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ براساس «معدل کاردانی» صورت می‌گیرد، می‌رساند به منظور فراهم تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن‌ دسته از داوطلبانی که برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز جمعه، ۹ شهریورماه ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

ضرورت دارد داوطلبان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های تاریخ ۳ تیرماه و ۲۹ مردادماه ۱۴۰۳ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان ملی سنجش، متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را در این مرحله تکمیل و کدِ رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳، برای مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

ایرنا

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 448816
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *