هشدار به متقاضیان مسکن ملی: فقط تا ۱۵ شهریور فرصت دارید!

متقاضیان مسکن ملی تا 15 شهریور 1403 فرصت دارند تا آورده خود را تا سقف 230 میلیون تومان تکمیل کنند؛ در غیر این صورت، پروژه‌ها متوقف و قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

جهان صنعت نیوز – اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامک به متقاضیان نهضت ملی مسکن، اعلام کرده است که این افراد باید تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آورده خود را تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان تکمیل کنند. عدم واریز به موقع این مبلغ می‌تواند منجر به توقف پروژه‌ها، افزایش قیمت نهایی و کاهش رتبه امتیاز متقاضیان شود.

هشدار به متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل آورده

سرویس مسکن : اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن، نسبت به تکمیل آورده‌ها تا سقف ۲۳۰ میلیون تومان تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ هشدار داده است. این هشدار در حالی است که عملیات اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن آغاز شده و تسریع در پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها نیازمند تامین منابع مالی توسط متقاضیان است.

پیامدهای عدم تکمیل آورده مالی

در پیامک ارسال شده، تاکید شده است که در صورت عدم واریز مبلغ مورد نظر در موعد مقرر، پروژه‌ها با توقف مواجه خواهند شد. این توقف‌ها نه تنها منجر به افزایش قیمت تمام شده واحدهای مسکونی خواهد شد، بلکه متقاضیان را نیز متضرر خواهد کرد. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم امتیازبندی متقاضیان بر اساس میزان واریزی آنها انجام می‌شود. بر این اساس، هر یک میلیون تومان واریزی در هر روز، یک امتیاز به همراه خواهد داشت و تاخیر در پرداخت می‌تواند به کاهش رتبه امتیاز متقاضیان منجر شود.

تکمیل آورده؛ شرط اساسی پیشرفت پروژه‌ها

با توجه به شروع عملیات اجرایی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن، تامین مالی توسط متقاضیان یکی از شرایط اساسی برای تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه‌هاست. از این رو، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان توصیه کرده است که در اسرع وقت نسبت به تکمیل آورده‌های خود اقدام کنند تا پروژه‌ها بدون توقف و با کمترین هزینه به پایان برسند.

اخبار برگزیدهمسکن

شناسه : 448856
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *