چرا احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان صادر نمی‌شود؟

معاون فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که در صورت ابلاغ جداول متناسب سازی حقوق بازنشستگان، احکام اصلاحی ظرف ۲۴ ساعت صادر خواهد شد.

جهان صنعت نیوز – رضا فیضی نژاد، معاون فنی و بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، از آمادگی این صندوق برای صدور احکام اصلاحی همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد. وی تاکید کرد که به محض ابلاغ جداول مربوطه توسط سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه. این احکام ظرف ۲۴ ساعت صادر خواهند شد. صندوق بازنشستگی کشوری پیگیر دریافت این جداول و محاسبه مبلغ متناسب سازی است. تا احکام مربوطه در اسرع وقت صادر شود.

صدور سریع احکام همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در انتظار ابلاغ جداول

سرویس اجتماعی : معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد. که احکام اصلاحی همسان سازی حقوق بازنشستگان این صندوق در صورت ابلاغ جداول مربوطه و محاسبه مبلغ متناسب سازی، ظرف ۲۴ ساعت صادر خواهد شد.

آمادگی صندوق بازنشستگی کشوری برای اجرای احکام همسان سازی

رضا فیضی نژاد با اشاره به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت جدید، اظهار کرد. که این صندوق با جدیت در حال پیگیری دریافت جداول همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری است. وی تاکید کرد که به محض ابلاغ این جداول توسط سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور. احکام اصلاحی به سرعت و ظرف ۲۴ ساعت صادر خواهند شد. این اقدام به منظور اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و بر اساس مواد قانونی مصوب انجام خواهد شد.

توضیحاتی درباره مبانی قانونی و ضرورت صدور احکام

فیضی نژاد در ادامه افزود که طبق ماده ۴ آیین‌نامه اجرایی همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری که بر اساس تصویب نامه هیات وزیران تدوین شده است. مقرر شده که سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور جداول مربوط به شناسایی و طبقه بندی بازنشستگان را تهیه و به صندوق بازنشستگی کشوری ابلاغ کنند. این جداول باید براساس مبلغ پرداختی توسط شاغلان مشابه و همطراز در پایه، رتبه، مرتبه، طبقه، درجه، گروه یا سایر عناوین مشابه و با ملاک قرار دادن ۳۰ سال سابقه تنظیم شوند.

پیگیری‌های صندوق بازنشستگی برای دریافت جداول همسان سازی

وی تاکید کرد که صندوق بازنشستگی کشوری تاکنون موفق به دریافت جداول مربوطه از سوی سازمان‌های مذکور نشده است. با این حال، این صندوق آمادگی دارد به محض دریافت این جداول و تامین منابع مالی لازم، به سرعت نسبت به صدور احکام الکترونیکی برای بازنشستگان مشمول اقدام کند.

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 448948
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *