پرداخت یارانه در دولت چهاردهم تعیین تکلیف شد

معاون اجرایی رئیس جمهور اعلام کرد: یارانه حتما ادامه خواهد یافت اما مردم نباید به گونه‌ای زندگی کنند که دست نیاز به سوی نهادهای حمایتی دراز کنند و مددجو باشند؛ شأن مردم ایران بالاتر از اینهاست و همه آنها با حریت زندگی کنند و ثروتمند باشند.

به گزارش سرویس اقتصاد کلان جهان صنعت نیوز، محمدجعفر قائم‌پناه،‌ معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه باید برای فائق آمدن بر مشکلات، کشور ما ثروتمند شود و تولید ثروت شود، تاکید کرد: تا کِی می‌خواهیم مردم را با یارانه و کمک‌های کمیته امداد و بهزیستی اداره کنیم؟ مردم باید با عزت توانمند شوند و آنقدر توانایی داشته باشند که تولید کنند و نیازی به کمک‌های دولت نداشته باشند.

قائم پناه تصریح کرد: یارانه حتما ادامه خواهد یافت اما مردم نباید به گونه‌ای زندگی کنند که دست نیاز به سوی نهادهای حمایتی دراز کنند و مددجو باشند؛ شأن مردم ایران بالاتر از اینهاست و همه آنها با حریت زندگی کنند و ثروتمند باشند.

وی ادامه داد: با کمک همه مؤلفه‌های قدرت باید بتوانیم به جایی برسیم که برای مردم ایران تولید ثروت کند و دولت به ۳ وظیفه اصلی‌اش برسد، یکی ایجاد امنیت و همچنین احساس امنیت در مردم، آموزش و سلامت.

منبع: ایسنا

اقتصاد کلان

شناسه : 449012
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *