سالن‌های نمایش سراسر کشور در این روزها تعطیل هستند

همزمان با رحلت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین امام رضا (ع)، نمایش‌های سراسر کشور از اذان مغرب روز یکشنبه ۱۱ شهریور تا پایان روز چهارشنبه ۱۴ شهریور به صحنه نخواهند رفت.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، همزمان با ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) نمایش‌های سراسر کشور روی صحنه نمی‌روند.

به گزارش اداره کل هنرهای نمایشی، همزمان با رحلت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین امام رضا(ع)، نمایش‌های سراسر کشور از اذان مغرب روز یکشنبه ۱۱ شهریور تا پایان روز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه به صحنه نخواهند رفت. در این ایام، فقط نمایش‌های مناسبتی و دینی با رعایت مقررات شورای ارزشیابی و نظارت و همچنین مقررات سالن‌های اجرا، روی صحنه می‌روند. اجرای دوباره نمایش‌ها، از روز پنجشنبه ۱۵ شهریورماه ازسر گرفته خواهد شد.

مدیران چهار بخش از جشنواره‌ی تئاتر فجر معرفی شدند

با حکم خیرالله تقیانی‌پور دبیر چهل و سومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر، مدیران چهار بخش استان‌ها، نظارت و ارزشیابی، ارتباطات و تبلیغات، و به علاوه فجر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

خیرالله تقیانی‌پور دبیر چهل و سومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر طی احکامی جداگانه‌ علی ایزدی را به‌عنوان مدیر بخش استان‌ها، میثم جمالی را به‌عنوان مدیر بخش نظارت و ارزشیابی، وحید لک را به‌عنوان مدیر ارتباطات و تبلیغات و داوود نامور را به‌عنوان مدیر بخش به علاوه فجر این جشنواره‌ منصوب کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به سایت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به آدرس https://fitf.theater.ir مراجعه کنند.

چهل‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری خیرالله تقیانی‌پور بهمن‌ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبر آنلاین

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 449250
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *