نشست معاون رئیس‌جمهور با رؤسای ستاد بانوان

اولین نشست معاون رئیس‌جمهور با رؤسای ستاد بانوان امید کشور با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، اولین نشست معاون رئیس‌جمهور با حضور فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت. و جمعی از بانوان فعال حوزه زنان و خانواده از استان‌های کشور برگزار شد.

مهاجرانی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمام فعالان در عرصهٔ انتخابات. به طور ویژه از تلاش‌های بانوان ستادی و فعال در کل کشور تقدیر کردند. و یادآور شدند این زنان با تلاش خود امید را زنده نگاه داشتند.

زهرا بهروز آذر معاون رئیس‌جمهور در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر فاطمه مهاجرانی به عنوان سخنگوی دولت، برای ایشان آرزوی موفقیت کرده و بیان کردند: «خوشحالم که صدای دولت را از قلبی زنانه می‌شونم. معتقدم انتصاب شایستهٔ خانم مهاجرانی به استمرار خیر مؤثر در جامعه یاری می‌رساند.»

بهروز آذر با اشاره به اینکه زنان نیمی از سرمایهٔ تخصصی و فکری کشور هستند، بیان کرد وجود سقف شیشه‌ای برای زنان، واقعیتی انکارناپذیر است، همهٔ ما با تبعیض‌های بی‌شماری پیش روی زنان مواجه بوده‌ایم، با این وجود مطالبه‌گری برای کم‌کردن انواع تبعیض، از برنامه‌های این معاونت تعریف شده است.

همچنین وی با اشاره به اهداف دولت در خصوص عدالت جنسیتی بیان کرد برای دستیابی به عدالت جنسیتی، نیازمند برداشتن گام‌هایی در حوزه‌های عدالت استحقاقی و عدالت توزیعی هستیم و بدین منظور برای انتخاب زنان شایسته، در مناصب بیشتر، تلاش خواهیم کرد.

در ادامه اعضای ستاد بانوان امید کشور، نیز انتظارات موجود در حوزهٔ زنان و خانواده را بیان کرده و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

منبع: مهر

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 449322
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *