همستر کامبت لیست می‌شود

به گفته کانال رسمی توکن محبوب همستر کامبت، ۵ مهرماه شاهد لیست شدن این ایردراپ در صرافی‌های بین‌المللی خواهیم بود.

به گزارش سرویس ارز دیجیتال جهان صنعت نیوز، (Hamster Kombat) از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی محسوب می‌شود. در این بازی همستر کامبت می‌توانید. با جمع‌آوری سکه‌ی مجازی، افزایش پروفیت ساعتی و ارتقاء کارت‌های درون بازی به‌عنوان مدیر صرافی مجازی فعالیت کنید. موفقیت برخی بازی‌های تلگرامی مرتبط با رمزارزها ازجمله نات کوین، تپ سواپ و پیکسل ورس باعث شد. موجی از بازی‌های مشابه منتشر شوند که هرکدام با وعده‌ی ایردراپ توکن، سعی در جذب کاربران دارند

همستر کامبت توکنی که بعد از لیست شدن نات‌کوین طرفداران متعددی چه در ایران و چه در جهان پیدا کرد، پس از اخبار ضد و نقیض بالاخره در تاریخ ۵ مهرماه مصادف با ۲۶ سپتامبر لیست خواهد شد.

این اطلاعیه در کانال رسمی تلگرام این توکن قرار گرفته، ولی از قیمت توکن همستر، نحوه برداشت و نحوه محاسبه Profit یا تعداد سکه اطلاعاتی موجود نیست. همچنین به‌نظر می‌رسد با توجه به تعداد بالای کاربران این ایردراپ، احتمالا تعدادی از صفرهای آن حذف شود.

کاربران این ایردراپ با لمس کردن می‌توانستند به تعداد سکه‌های خود اضافه کنند. همچنین با استفاده از برخی کارهای جانبی مانند سابسکرایب کردن کانال یوتیوب، دنبال کردن در شبکه اجتماعی ایکس توکن همستر دریافت کنند. البته کاربران می‌توانند برای افزایش پرافیت خود و دارایی خود از سکه‌های دریافت شده برای ارتقای کارت‌های بازی استفاده کنند.

در نهایت کاربران می‌توانند تا زمان لیست شدن در صرافی به تعداد سکه‌های خود اضافه کنند و پیشنهاد می‌کنیم سایت جی‌اس‌ام را برای اخبار رسمی این ایردراپ دنبال کنید.

منبع: شمانیوز

ارز دیجیتال

شناسه : 449341
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *