قیمت گوشت قرمز در بازار چند؟

قیمت گوشت قرمز امروز 8 شهریور 1403 اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است. اما کدام یک از اقلام گوشت بیشترین و کدام کمترین قیمت را میان سایر انواع گوشت دارند؟

به گزارش سرویس کشاورزی جهان صنعت نیوز، .قیمت گوشت قرمز امروز ۸ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. براساس داده‌های منتشرشده گوشت خورشتی گوسفندی بدون استخوان و بدون چربی با قیمت ۶۳۴ هزار تومان، فیله گوسفندی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع گوشت با قیمت ۹۸۰ هزار تومان و شقه گوسفندی با قیمت ۷۱۹ هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۶۳۴ هزار تومان، استیک گوشت ۹۵ درصد ۲۳۶ هزار تومان و گردن گوسفندی هم ۶۸۹ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد.

ران ممتاز گوسفندی به قیمت ۹۱۰ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود. همچنین ماهیچه گوسفندی هم همچنان جزء گران‌ترین انواع گوشت است و با قیمت یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهای گردن گوسفندی هم به‌عنوان یکی از انواع پرطرفدار گوشت قرمز ۶۸۹ هزار تومان است. قلوه‌گاه گوسفندی هم همچنان با قیمت ۱۹۳ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

سردست گوسفندی بره هم ۷۳۷ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم ارزش‌گذاری شده است. راسته با استخوان گوسفندی هم قیمتی برابر با ۳۵۸ هزار تومان به ازای هرکیلوگرم توزیع می‌شود.

بررسی قیمت گوشت قرمز طی یک هفته اخیر

یررسی قیمت‌ها حاکی از آن است که قیمت تمام اقلام گوشت طی یک‌هفته گذشته تغییری نداشته و همچنان ثابت باقی‌مانده است. در میان قیمت‌های اعلام شده، ماهیچه گوسفندی بالاترین قیمت را میان سایر اقلام گوشت دارد. از طرفی قلوه‌گاه گوسفندی سنگسر و شهمیرزاد هم با قیمت ۱۹۳ هزار تومان کمترین قیمت را میان اقلام مختلف گوشت دارد.

منبع: تجارت نیوز

کشاورزی

شناسه : 449367
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *