پایان مهلت ثبت نام ایران خودرو؛ فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش؟

امروز مهلت ثبت نام ایران خودرو برای انتخاب طرح فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش توسط مشتریان به پایان می‌رسد.

جهان صنعت نیوز – گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است که امروز (جمعه) مهلت شش روزه انتخاب طرح فروش توسط مشتریان به پایان می‌رسد. این مهلت برای تعیین روش فروش و تغییر اولویت انتخابی خودروها در سامانه فروش اینترنتی این شرکت در نظر گرفته شده بود. مشتریانی که تا پایان امروز اقدام نکنند، به طور پیش‌فرض در دسته طرح فروش فوق‌العاده قرار خواهند گرفت.

پایان مهلت ثبت نام ایران خودرو برای انتخاب طرح فروش

سرویس خودرو : مهلت ثبت نام ایران خودرو برای انتخاب طرح فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش، امروز به پایان می‌رسد. گروه صنعتی ایران‌خودرو از روز یکشنبه، چهارم شهریور ماه، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی متقاضیان خرید خودرو، اعم از متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جایگزینی خودروهای فرسوده و خودروهای برقی، باید تا امروز جمعه نهم شهریور ماه، روش فروش مدنظر خود را از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت انتخاب کنند.

مهلت شش روزه برای انتخاب طرح فروش

این مهلت شش روزه برای انتخاب نوع طرح فروش در نظر گرفته شده است که مشتریان می‌توانستند در این بازه زمانی، علاوه بر انتخاب نوع طرح مدنظر خود، نسبت به تغییر اولویت انتخابی خودروها نیز اقدام کنند. سازمان بازرسی کل کشور نیز بر این موضوع نظارت داشته و به منظور رفع ابهامات و بهره‌مندی از امکانات جدید سامانه، ایران خودرو این بازه زمانی را در نظر گرفته بود.

اقدامات لازم برای تغییر اولویت انتخاب خودرو

مشتریان برای تغییر اولویت انتخابی خود، ابتدا باید سفارش قبلی خود را لغو کرده و سپس انتخاب جدید خود را ثبت کنند. این تغییرات به متقاضیان این امکان را می‌دهد که با ملاحظه قیمت‌ها، مشخصات فنی و کد کلاس محصولات، بهترین تصمیم را برای خرید خود بگیرند.

الزام تعیین روش فروش تا پایان امروز

لازم به ذکر است که تمامی متقاضیان باید تا پایان امروز نسبت به تعیین روش فروش خود اقدام کنند. در غیر این صورت، آن‌ها به صورت پیش‌فرض در دسته متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده قرار خواهند گرفت و بر اساس آن اولویت‌بندی خواهند شد.

تغییر زمان قرعه‌کشی و موعد تحویل خودروها

با اتمام این مهلت شش روزه، زمان قرعه‌کشی نیز تغییر کرده و در روزهای آینده با حضور نهادهای نظارتی انجام خواهد شد. موعد تحویل تمامی خودروهای عرضه شده در این طرح، برای نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است. در روش فروش فوق‌العاده، خودروها ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد تحویل داده می‌شوند و در روش پیش‌فروش، تحویل خودروها متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده در قرعه‌کشی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه انجام می‌شود.

خودرو

شناسه : 449592
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *