تولید ال ۹۰ ایرانی آغاز شد

خودروی جدید پارس خودرو یا همان ال ۹۰ ایرانی پس از تولید اولیه و آزمایشی، آماده عرضه به بازار می‌شود.

جهان صنعت نیوز – شرکت پارس خودرو محصول جدید خود را که دارای موتور ۱۶ سوپاپ با نام تجاری ME16 و ۱۱۵ اسب بخار قدرت است، برای نخستین بار وارد فاز تولید اولیه و آزمایشی کرده و پس از طی مراحل فنی و تست‌های نهایی، عرضه آن به بازار آغاز خواهد شد. این خودرو که از آن به عنوان ال ۹۰ ایرانی یاد می‌شود با امکانات پیشرفته و طراحی جدید در تلاش است جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران کسب کند.

آغاز تولید اولیه و آزمایشی ال ۹۰ ایرانی

سرویس خودرو : شرکت پارس خودرو برای نخستین بار خودروی جدید خود را وارد فاز تولید اولیه و آزمایشی کرده است. این خودرو قرار است پس از اتمام مراحل فنی و انجام تست‌های نهایی، به بازار عرضه شود.

مشخصات فنی و پیشرانه

خودروی جدید پارس خودرو مجهز به موتور ۱۶ سوپاپ جدید تولیدی گروه خودروسازی سایپا با نام تجاری ME16 است. این پیشرانه با قدرت ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۷ نیوتن‌متر، از جمله کم‌مصرف‌ترین و پرقدرت‌ترین پیشرانه‌های تولیدی در داخل کشور محسوب می‌شود. علاوه بر قدرت بالا، این پیشرانه از نظر کارایی، کیفیت و تطابق با استانداردهای آلایندگی در بالاترین سطح قرار دارد و توانسته است به یکی از بهترین پیشرانه‌های تولیدی در ایران تبدیل شود.

امکانات و تجهیزات پیشرفته

ال ۹۰ ایرانی دارای مجموعه‌ای از امکانات و تجهیزات است. این امکانات شامل سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سیستم‌های ترمز ABS، EBD و BAS، سیستم ترمز اضطراری، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، چراغ روشنایی روز، چراغ خودکار، غربیلک فرمان D تایپ با کلیدهای کنترلی، نشانگر فشار باد تایرها، نشانگر تعویض دنده، مولتی‌مدیا و دوربین دنده‌عقب می‌شود. این امکانات باعث می‌شود که این خودرو علاوه بر عملکرد فنی بالا، تجربه رانندگی راحت و ایمنی را برای کاربران فراهم کند.

طراحی جدید و حفظ اصالت محصول

یکی از ویژگی‌های مهم خودروی جدید پارس خودرو، طراحی جدید آن است که در عین حال اصالت محصولات این شرکت را حفظ کرده است. پارس خودرو با استفاده از تجهیزات مدرن و تحت نظارت‌های سخت‌گیرانه، تلاش کرده است محصولی باکیفیت بالا تولید کند که بتواند جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران کسب کند.

استانداردهای تولید و کنترل کیفیت بالا

تولید این خودرو در خط تولید و سالن محصولات رنو در پارس خودرو صورت می‌گیرد که نشان‌دهنده استفاده از سیستم‌های کنترل کیفی پیشرفته و رعایت استانداردهای بالای تولیدی است. این موضوع تضمین‌کننده کیفیت و دوام بالای این محصول جدید است که می‌تواند رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد.

خودرو

شناسه : 449593
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *