ساعت کاری ادارات این استان تغییر کرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: ساعت کاری همه دستگاه‌های اجرایی استان از فردا تا پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، حسن نعمتی گفت: ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری. (بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی) از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه، از ساعت ۶ الی ۱۳ است.

وی با اشاره به این موضوع که هفته‌های گذشته به دلیل ماندگاری گرمای بی سابقه در سطح استان حسب دستور استاندار فارس ساعات کاری ۶ تا ۱۱ صبح تعیین شده بود. ادامه داد: برابر ابلاغیه خردادماه استانداری فارس، ساعت کاری تا ۱۵ شهریور تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

نعمتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از یک ساعت قبل از خاتمه کار و در مناطق گرمسیری همزمان با خاتمه کار، دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند. افزود: دستگاه‌های اجرایی برای رعایت ساعات کار هفتگی کارکنان، باقی‌مانده ساعات را به صورت دورکاری برای کارمندان تعریف کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در پایان تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، خدمات امداد جاده‌ای. مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، شعب بانک‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری. آتش‌نشانی و مراکز انتظامی و سایر مراکز مورد نظر مشمول برنامه دورکاری نشدن و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

منبع: مهر

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 449622
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *